سلام خانم دکتر من لکه بینی بین سیکلام دارم که قطع نمیشه اصلا یعنی بین اخرین روز پریودیم تا اول روز پریودی بعدی
الان تقریبا ۸ ماهه اینجوریم هی ازمایش میدم سنو میدم میگن هیجی نیس خسته شدم بخدا حالا دوباره ازمایش دادم روز ۲ پریودیم خواستم سنو هم انجام بدم برای دلیل لکه بینیم باید چ موقع سنو بدم که برم متخصص زنان خوب واقعا خسته شدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



279
1402/07/07


