سلام
دکتر جان از آخرین قرص سیپروترون کامپاند که خوردم ۱۶ روز میگذره ولی پریود نشدم
جلوگیری هم میکردم ولی باز تست بارداری زدم و منفی بود
گاهی ترشح خونی دارم بعضی روزا کم بعضی روزا زیاد تر
میتونم یه بسته ال دی شروع کنم که لکه بینی هام قطع بشه آخرشم پریود شم ؟
دخترمو تازه یکماهِ از شیر گرفتم واسه اینه دلیلش؟
من واقعا از این لکه بینی خسته شدم نه پریود میشم نه قطع میشه میشه لطفا یه راه حل واسه قطع لکه بینی گ بگید
ممنون از شما
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



722
1402/07/07


