شبیهشو قبلنا داشتم ولی این یکم اندازش بزرگتره
بعدم دردی که ظهر داشتم خیلی شدید بود..
به اندازه دردای سقط اولم. اونقدر شدید
حتی فشارم افتاد ظهر یه کم آب قند خوردم جون گرفتم
هیچ دارو یا شیاف گیاهی هم استفاده نداشتم
فقط با سه روز تأخیر پریود شدم اونم چون روز موعدم رفته بودم شهربازی. فکرکنم بخاطر اون بود تأخیرم
بخاطر لنفوسیت تراپی هم کاملأ جلوگیری داریم
سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر 💜
روش جلوگیری چیست فاطمه جانم؟
بیشتر وقت ها طبیعی، گاهی کاندوم
عزیزدلم بنابراین جهت اطمینان یک تیتر بتا انجام دهید اگر منفی بود دیواره اندومتر است ک6 بدلیل تاخیر ضخیم شده و. به این شکل ریزش یافته است
چشم حتما. ممنونم دکتر عزیزم❤️❤️❤️❤️
اگر بتا مثبت باشه یا منفی باشه بعدش چیکارکنم؟
اگرمنفی باشه و اندومتر باشه، کار خاصی لازمه کنم؟
اگر منفی بود اقدامی لازم نیست نگران نباشید، اگر مثبت بود برحسب عدد آن باید پیگیری را مشخص کنیم 💜😘
چشم هاتون هم بی بلا باشند 😘💜
خواهش میکنم عزیز مهربانم 💓💜💓💜