سلام خانم دکتر عزیز روزتون بخیر
توی سونو ان تی برام نوشته بود فشار سرخرگی بالا و دکتر پیشنهاد دادن آسپرین ۸۰ روزی ۱ عدد مصرف بشه، سونو آنومالی که رفتم دکتر گفتن چون هنوزم فشار سرخرگی پایین نیومده باید مقدارش رو بیشتر کنی و روزی ۲ تا مصرف کن، میخواستم بپرسم مقدار مصرف مجاز آسپرین در بارداری چقدر هست؟ یه خورده نگرانم که فشار سرخرگی بالا بوده و باید ۲ تا آسپرین مصرف کنم، مشکلی ایجاد نمیکنه؟ میخواستم نظر شما رو هم بدونم. پیشاپیش از پاسخگویی شما سپاسگزارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



455
1402/07/06




