امروز ۳۶و6روز بودم رفتم برا معاینه لگنی
فردا میشم ۳۷و۱روز(۳۸)هفته از صبح ک معاینه شدم اولش درد داشتم ولی الان نه همه چی اوکیه فقط ترشح شفاف وغلیظ دارم که گاهی لکه های قهوه ای خیلی کمرنگ که کم به چشم میاد دارم
خطر داره؟تا کی طبیعیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



360
1402/07/05






