سلام و خداقوت خانم دکتر عزیز، میشه نظرتون رو راجع ب این سونو و آزمایش من بدین، در آزمایش کروموزوم ۲۱ ، ۱ به ۶۸۰ هستم، سنم ۴۰ ساله، خیلی نگرانم و اضطراب دارم، به نظرتون سلفری کافیه؟ یا آمینوسنتز؟ ممنون میشم راجع ب سونو آزمایش نظرتون رو بگین
0
1402/07/05
سوال کننده

0
1402/07/05
سوال کننده

1
1402/07/05
سوال کننده

0
1402/07/05
حسنا ❤️
عه عزیزم شماهم کرمانشاهی؟
0
1402/07/05
حسنا ❤️
دکترت کیه؟نظرش رو گفته بهت؟
0
1402/07/05
سوال کننده
دکتر ویسی نه نرسیدم امروز برم، دکتر شما کیه
0
1402/07/05
حسنا ❤️
تاحالا دکتر گویری بودم،اما چون میخوام برم امام حسین برای زایمان میخوام برم پیش افسانه منصوری هفته آینده
0
1402/07/05
سوال کننده
بسلامتی عزیزم
0
1402/07/06
مینا ز
اینجا ریسکتون 1به 77
0
1402/07/06
مینا ز
منم سلفری دادم سالم بود
0
1402/07/06
مینا ز
من 1ب 500بود
0
1402/07/06
سوال کننده
نه یه به ۶۸۰
0
1402/07/06
مینا ز
همش ریسک سن و ساله
0
1402/07/06
مینا ز
از مایش بالا زده 1به 77
0
1402/07/06
سوال کننده
دکتر آزمایشگاه گفت ۱ به ۶۸۰ صفحه دوم توضیح داده
0
1402/07/06
سوال کننده
خداروشکر
0
1402/07/06
مینا ز
دو بار آزمایش دادید
0
1402/07/06
مینا ز
من ده روز دیگه زایمانمه
0
1402/07/06
سوال کننده
نه آزمایشگاه دوبرگ داشت، توضیحات صفحه دومه
0
1402/07/06
مینا ز
ببین اینا اصلا نگرانت نکنه
0
1402/07/06
مینا ز
همه آزمایش سلفری میدن سالمن
0
1402/07/06
سوال کننده
بسلامتی خداروشکر، لطفا برای منم دعا کن
0
1402/07/06
مینا ز
اصلا نگران نباش
1
1402/07/06
مینا ز
بخدا اکثرا الکیه
0
1402/07/06
سوال کننده
از غروب همش گریه میکنم، توی تفسیر نوشته احتمال کمی هست اما نمیشه نادیده گرفته بشه
0
1402/07/06
مینا ز
من اینقدر استرس کشیدم
0
1402/07/06
سوال کننده
حق داشتی خیلی سخته
0
1402/07/06
مینا ز
آخرم پنجونیم دادم سلفری
0
1402/07/06
سوال کننده
خداروشکر برای سلامتی نی نی ت
0
1402/07/06
سوال کننده
چقد طول کشید جواب سلفری؟
0
1402/07/06
مینا ز
یعنی از هر 680زن هم سن و شرایط شما یک نفر احتمال داره مشکل داشته باشهب
0
1402/07/06
مینا ز
بچه اولته
0
1402/07/06
مینا ز
برای من دوازده روز
0
1402/07/06
سوال کننده
اره ۶۷۹ تا سالمه، یکی مشکل دار
0
1402/07/06
سوال کننده
اره بچه اولمه
0
1402/07/06
مینا ز
اونم احتمال داره بخدا همش الکیه از من بشنو
0
1402/07/06
سوال کننده
مرسی
0
1402/07/06
سوال کننده
خدا از دهنت بشنوه
0
1402/07/06
مینا ز
من زن داداشم الان ریسکش یک به هفتصده اصلا پیگیر نشد سلفری هم نداد
0
1402/07/06
مینا ز
سلفری انجام میدید
0
1402/07/06
سوال کننده
اره انجام میدم
0
1402/07/06
سوال کننده
واقعا خوشبحالش ، استرس هم نداشت
0
1402/07/06
مینا ز
آمینوسنتز نمیخاد انجام بدی
0
1402/07/06
مینا ز
آمینو برای ریسکهای زیر 150
0
1402/07/06
مینا ز
آنومالی که انجام بدی خیالت راحت میشه
0
1402/07/06
سوال کننده
از پزشک شنیدی؟ مطمئنی؟
0
1402/07/06
مینا ز
بله
0
1402/07/06
مینا ز
آخه شما ریسک ندارید
0
1402/07/06
مینا ز
این ریسک نیست
0
1402/07/06
مینا ز
مال منم ریسک نبود برای اطمینان خودم به درخواست شخصی دادم آخه ان تی نرماله
0
1402/07/06
سوال کننده
اره پزشک ازمایشگاه همگفت ریسکش پایینه ولی ببین دکترت چی میگه
0
1402/07/06
مینا ز
اینقدر به آدم استرس میدن داغونه میکنن به ولله
0
1402/07/06
سوال کننده
تنها چیزی که آرومم میکنه سونو هست، میگم حداقل اون خوب بود
0
1402/07/06
سوال کننده
دقیقا
0
1402/07/06
مینا ز
بخدا من سر بارداری اولم دکتر سونو گفت ان تی نرماله خیالت تخت اصلا آزمایش ندادم
0
1402/07/06
سوال کننده
چقد عالی خداروشکر
0
1402/07/06
مینا ز
سر این اینقدر هزینه اضافی کردم من وسواس فکری دارم
0
1402/07/06
سوال کننده
منم وسواس فکری دارم
0
1402/07/06
مینا ز
بیخیال سندرومی کجا بود
0
1402/07/06
سوال کننده
همسرم هم همینو میگه
0
1402/07/06
سوال کننده
توکل بر خدا
0
1402/07/06
مینا ز
بخدا من دیدم ریسک یک به بیست اومده آزمایش دادم سالم بودهب
0
1402/07/06
مینا ز
ببین این ریسک بیشتر برای سن میاد
0
1402/07/06
سوال کننده
چقد عالی
0
1402/07/06
سوال کننده
اره میدونم
0
1402/07/06
مینا ز
دعات میکنم آروم شی وار من بشنو سالم سالم سالمه
1
1402/07/06
سوال کننده
ممنون کمی حالم بهتر شد، خدا خیرت بده
0
1402/07/06
مینا ز
خدا حواسش بهت هست
0
1402/07/06
سوال کننده
ممنون توکل بر خدا
0
1402/07/06
مامان سان آی کوچولو ❤❤
عزیزم تو اوما یکی از دوستامون 1 به 2 بود بچش سالم بود اصلا نگران نباش
0
1402/07/06
مامان سان آی کوچولو ❤❤
من خودم آمینو دادم
0
1402/07/06
مامان سان آی کوچولو ❤❤
با ریسک 1 به 12 سندرم SLOS
0
1402/07/06
سوال کننده
ممنونم، توکل بر خدا
0
1402/07/06
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
عزیز دلم نتیجه سونوگرافی عالی است و خداروشکر هیچ مشکلی در این بخش ندارید در رابطه با غربالگری، ریسک محاسبه شده به معنای آن است که اگر 680 مادر مشابه شرایط شما باشند فرزند یکی بیمار است و فرزند مابقی سالم هستند در چنین شرایطی سل فری دیانای برای اطمینان همه جانبه از سلامت جنین توصیه میشود البته با توجه به سن شما اگر بخواهیم طبق پروتکلهای کشوری جلو برویم آمنیوسنتز نیز اقدام منطقی است من توصیه میکنم تصمیم را به پریناتولوژیست واگذار کنید 💜💜
عزیز دلم نتیجه سونوگرافی عالی است و خداروشکر هیچ مشکلی در این بخش ندارید در رابطه با غربالگری، ریسک محاسبه شده به معنای آن است که اگر 680 مادر مشابه شرایط شما باشند فرزند یکی بیمار است و فرزند مابقی سالم هستند در چنین شرایطی سل فری دیانای برای اطمینان همه جانبه از سلامت جنین توصیه میشود البته با توجه به سن شما اگر بخواهیم طبق پروتکلهای کشوری جلو برویم آمنیوسنتز نیز اقدام منطقی است من توصیه میکنم تصمیم را به پریناتولوژیست واگذار کنید 💜💜
0
1402/07/06
پزشک اوما
غصه هم نخورید ریسک نهایی در نهایت خیلی بالا نیست
0
1402/07/06
fereshte karimi
بهت ازمایش niptمیده به خاطر سنت زده تو که خوبی منو ۱ به ۱۶ زده بود دادم خدارو شکر خوب بود نگران نباش ریسک و به خاطر سن میزنن
0
1402/07/06
سوال کننده
سلام ممنون ازتون امروز دکترم رو دیدم ایشان هم اول گفتن آمینوسنتز ولی من گفتم نمیخوام حتی یه درصد ریسک ازدست دادنش رو بکنم، سیستم بدنی حساسی دارم، دیگه دکتر نامه نوشتن به دکتر ژنتیک که شنبه برم و داخل نامه نوشتن تمایل به آمینو ندارم، دکتر اومای عزیز آیا سلفری برای سن من دقیق نیست؟ حالا دکتر زنان بهم گفت اینم خوبه، ان شاءالله جای نگرانی نیست ولی خوب ارجاع دادن پزشک ژنتیک.
0
1402/07/07
پزشک اوما
عزیزدلم خواهش میکنم 💜سل فری دی ان ای هم دقیق است اما اگر خدای نکرده مثبت شود باید مجددا آمنیوسنتز دهید صحیح این بود که از ابتدا پزشکتان سل فری دی ان ای یا آمنیوسنتز درخواست میکرد نه دبل مارکر الان هم متخصص ژنتیک نظر نهایی را بدهند
1
1402/07/07
سوال کننده
ممنون ازتون بابت توضیحات شفاف و روشن، خدا خیرتون بده 🙏🏻🌷🌷🙏🏻
1
1402/07/07
سوال کننده
ممنونم 🌷🌷🙏🏻
0
1402/07/07
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیز جان مهربانم ❤️❤️
ممنونم از دعای خیلی زیباتون و امیدوارم که در پناه امن خدا باشین 💓💓😎
ممنونم از دعای خیلی زیباتون و امیدوارم که در پناه امن خدا باشین 💓💓😎
0
1402/07/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



439

