سلام عزیزان من تقریبا چند روز مونده ب موعدم دیشب تست گرفتم زیر 5 دقه چیزی نیفتاد منم گذاشتمش تو پنجره امروز صب دیدم اینطوری شده نظر شما چیه 👇👇
0
1402/07/05
سوال کننده

3
1402/07/05
ریحان 🎀
سلام
زیر ۱۰ دقیقه هم بندازه قبوله
زیر ۱۰ دقیقه هم بندازه قبوله
1
1402/07/05
ریحان 🎀
یکبار دیگه بزن
1
1402/07/05
فرزانه 🌸
یبار دیگه بزن
1
1402/07/05
mansoure gol
تایم داره بعد از اون تایم دیگه تست درستی نیست
4
1402/07/05
🥰🥰 😍
مثبته اگه بی بی بخواد منفی باشه توده روزم صبر کنی میبینی منفیه این خطش پررنگه
1
1402/07/05
ayda .
یه بار دیگه تست کن منم چند بار اینطوری شد منفی بود باید زیر ۱۰ دقیقه بزنه
4
1402/07/05
مهسا م
مثبته همون اولم هاله داشته ندیدی
1
1402/07/05
baran .
سلام انگار مثبت منم وقتی باردار بودم دقیقا مثل شما بود چندوروز قبل موعدم شب تست زدم منفی بود صبح نگاه کردم اینطوری خط افتاده بود بعد صبحش چند تای دیکه زدم زمان براش گرفتم بعد ۱۵ دقیقه خط انداخت
0
1402/07/05
محب الحسین(ع) 💚
مثبته به نظرم
1
1402/07/05
محب الحسین(ع) 💚
مدیکورم بزن
1
1402/07/05
شهبانو mmm
منم میگم مثبته چون پررنگه و هاله داشته دقت نکردید
1
1402/07/05
Maria 🌈
احتمال زیاد مثبته
منم بعد ۱ ساعت دیدم هاله داره
قبل اون هر وقت خشک هم میشد هاله نداشت
منم بعد ۱ ساعت دیدم هاله داره
قبل اون هر وقت خشک هم میشد هاله نداشت
0
1402/07/05
هانیه ✨
مباااااارکه
1
1402/07/05
لی لی (مامان سلین) .
یه بار دیگه بزن چون زمانش رو نمیدونی اعتباری بهش نیست
1
1402/07/05
مبینا کاظمی
من باردار بودم ولی بی بی چک هر بار منفی میزد از دید من اصلا اعتبار نداره باید آزمایش داد
1
1402/07/05
فریده موسوی
مثبته
1
1402/07/05
hana ۱۳۸۰
مثبته بنظرم
چون زمان برده ب این دلیل میتونه باشه ک هرمون اچ سی جی کم بوده
و نوار تا بخواد تشخیص بده زمان برده
اولش هاله زده شما متوج نشدید جانم
چون زمان برده ب این دلیل میتونه باشه ک هرمون اچ سی جی کم بوده
و نوار تا بخواد تشخیص بده زمان برده
اولش هاله زده شما متوج نشدید جانم
2
1402/07/05
mahtab ...
چرا حس میکنمخط دومش رنگش نداره و خاکستریه؟؟؟ بهش اعتماد ندارم واقعیتش به مثبت بودنش مشکوکم چون قرمز نیست
1
1402/07/05
ارزو مامان اردلان و نیکان
مثبته 😍😍
1
1402/07/05
ارزو مامان اردلان و نیکان
چرا مهتاب مثبته خاکستری نیس
2
1402/07/05
مبینا .
من فکر میکنم باردارید
0
1402/07/12
♡Eli♡ ☆
سلام چیشد باردار بودید؟
0
1402/07/17
سوال کننده
سلام تایپیک جدید زدم با عنوان بارداری خارج رحمی
0
1402/07/17
سوال کننده
هیچی معلوم نیس
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1024

