عزیزم تا ۹ هفته وقت داره قلب جنین تشکیل بشه عجله نکنه
عزیزم امروز هم سونو داده
گفتن ساک خالیه و باید سقط بشه
من دکترم قرص بهم داد گفت اگه تا ۳ روز خونریزی نکردی و دفع نشد بیا سرکلاژ، بعد دوروز لک دیدم و افتادم رو خونریزی و سقط شد
عه اینطوری بهتره
دکترش قرص نداده گفته یه هفته با تحرک و داروگیاهی ادامه بده شاید سقط بشه
آبقوره بخوره من یه لیوان ابقوره خوردم
پله بالا و پایین شه تند تند
سلام عزیزم انشالله به زودی زود دامنش سبز بشه.
من تجربه سقط ندارم،منتهی بهشون بگو زعفران نخوره که خونریزی خیلی شدید میکنه
عه باشه عزیز
ممنون که گفتی
عزیزم متاسفم از خدا میخوام به زودی جاش سبز بشه و آرامش برگرده بهش
من یک هفته هرشب کلی پیاده روی میکردم با سرعت تا بالاخره افتادم به خونریزی پیاده روی خیلی تاثیر داشت
مرسی فداتشم
انشالله با شما