من ۲۹ماه پیش امپول ازادسازی زدم طبق اوماحساب کنم امروزروزه باروری من هستش ک ۱۷ سیکلمه ک امشب دچار خوریزی قهوه ای رنگ شدم خیلی میترسم دلیلش چیه ینی پریود شدم اگ شدم چرا الان انقدرزود
قرص استرادیول هنوز میخورم چون ضخامت اندومترم پایین بود
ماه پیش هم دکترامپول سینال اف تجویزکردوقرص لنتروزول
تروخدازودی جواب بدین خیلی میترسم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



684
1402/07/04




