سلام دکتر روز ۱۲ پریودیمم سونو انجام دادم. چی کار باید کنم؟ اقدام کنم یا نه؟
0
1402/07/04
سوال کننده

0
1402/07/04
سوال کننده
هیچ دارویی مصرف نکردم دوماه هست
0
1402/07/04
سوال کننده
دکتر میخواستم لتروزول مصرف کنم سیکل دیگه، باتوجه به شرایطم مصرف کنم یا نه؟ اگه مصرف کردم زود برم سونو کیست نشه؟
0
1402/07/04
سوال کننده
دکتر کیت تخمک گذاریم کاملا پررنگ بود امروز چطور آزاد نشده اخه☹️
0
1402/07/04
sahar s
من فولیکولم بالا بود، بهم لتروزلم داده بود، اما نمیدونم چرا آمپول رها سازی نداد، چند ماهِ اقدامم، فقط عصبی شدم،
0
1402/07/04
sahar s
دکتر میگفت فولیکول باید بین ۱۸ تا ۲۵ باشه،
0
1402/07/04
سوال کننده
حتما آمپولشو بزن من هیییچ دارویی نخوردم میگم نکنه اشتباه باشه سونو
0
1402/07/04
sahar s
تصمیم گرفتم دیگه دکتر نرم، هم خودش گفت دیگه نیا، هم اینکه واقعا جز استرس چیزی نداره
0
1402/07/04
سوال کننده

دکتر پررنگ تری مال امروز صبحه
0
1402/07/04
سوال کننده
گفتی به خدا امروز همینجوری سونو رفتم الکی دارم استرس میکشم😔
0
1402/07/04
سوال کننده
چندماه اقدامی؟ اگه مشکل خاصی نداری نمیخواد بری اقدام کن فقط
0
1402/07/04
sahar s
باید بزنیم به بیخیالی ، بخواد بشه میشه، استرس بدترمون میکنه،
0
1402/07/04
sahar s
من ۵ ماه اقدامم
0
1402/07/04
سوال کننده
آره واقعا ولی من چون ماه یازدهمیه دیگه خیلی سختمه این بیخیالیه🥺🥺🥺
0
1402/07/04
sahar s
ما کارمون رو انجام میده، بقیشم با بالایی، انشالله که بهت بده و وقت سر خاروندن نداشته باشی😍
0
1402/07/04
سوال کننده
توکل به خدا الهی آمییین🥺😂❤️
0
1402/07/04
عاطی ...
فولیکول غالب نداشتی اینجا؟
0
1402/07/04
سوال کننده
غالب بودش ولی آزاد نشده کیست شده
1
1402/07/04
سوال کننده
کیتمم پررنگه تعجبمه کاش جای همیشگی میرفتم سونو اون خیلی خوب بود
0
1402/07/04
عاطی ...
کاش زودتر سونو میرفتی
0
1402/07/04
سوال کننده
همیشه آزاد میشد دارویی نخورده بودم که زود عجله کنم برم🙁
0
1402/07/04
عاطی ...
آره واقعا اینم هست
0
1402/07/04
عاطی ...
بعد یه سوال دیگه. تو سونو واژینال چسبندگی مشخص میشه؟
0
1402/07/04
عاطی ...
ترشحی چیزی هم داری؟
1
1402/07/04
سوال کننده
اینو نمیدونم اولین باره میبینم تو سونو نوشته شای معلوم میشه
0
1402/07/04
سوال کننده
آره دارم مخصوصا چند روز پیش الان تخمدونام درد میکنن یکم
0
1402/07/04
عاطی ...
اقدامات و داشته باش خدا بزرگه. انشالله این ماه بدون دارو و دکتر باردار میشی عزیزم
0
1402/07/04
عاطی ...
خدایا ما از دستان تو میخوایم
0
1402/07/04
سوال کننده
خدا از زبونت بشنوه ان شاءالله🥺😍❤️
0
1402/07/04
عاطی ...
الهی آمین عزیزم
0
1402/07/04
سوال کننده
❤️❤️❤️
1
1402/07/04
عاطی ...
انشالله میگیره عزیزم همشهری جان 💐🏝️😘
0
1402/07/04
سوال کننده
بنازم دقتو😁😁😁همچنین خودت گلم😘❤️
0
1402/07/04
عاطی ...
😂😂😂❤️❤️❤️
0
1402/07/04
عاطی ...
قربونت. 🌺❤️🌺
1
1402/07/04
سوال کننده
فداتت💖🌸
0
1402/07/05
پزشک اوما
سلام نازنینم
عزیزم فولیکول رها نشده البته به نظر من اقدام داشته باشید، طول سیکل ها چند روزه بود ؟
عزیزم فولیکول رها نشده البته به نظر من اقدام داشته باشید، طول سیکل ها چند روزه بود ؟
0
1402/07/05
سوال کننده

پررنگه مال دیروز صبح بود شب سونو دادم
0
1402/07/05
سوال کننده
دکتر یکم سیکل هام عجیب شدن همشه ۲۹ تا ۳۴ بود و روز ۱۶ یا ۱۷ تخمک گذاری بود
0
1402/07/05
سوال کننده

این سیکل های شش ماه قبلمه اصلا بعد از ماهی که مدروکسی خوردم لکه بینیمو خوب کرد. اما پریودم کم حجم شده. و سیکل هام کوتاه تر شدن. این دو ماه هیچی نخوردم فقط ماه پیش پیاده روی خیلی زیادی داشتم. این سیکل هم قند و شکر نخوردم از قبلش و ورزش تقریبا زیاد کردم و خیلی زوده بوده تخمک گذاری
0
1402/07/05
سوال کننده
دکتر احساس میکنم باهمین فرمون پیش برم لتروزول بخورم تو پریودی باید اقدام کنم😂
0
1402/07/05
سوال کننده
جایی که رفتم سونو مثل جای ثابتی که میرم معتبر نیست مثلا قبلا آندومتر اشتباه بهم گفت جای معتبر دیگه مشکلی نبود کیت هامم فرستادم ولی خب تخمدانمم چند روزه درد دارن و ترشحم دارم
0
1402/07/05
سوال کننده
من برای از این به بعد چی کار کنم صلاح هست لتروزول بخورم؟ چون ۱۰ ماه اقدام کردم نشد پزشک پیشنهاد دادن
0
1402/07/05
پزشک اوما
عزیزم بنظرم احتمال خطا هم هست ولی خب اگر این ماه نتیجه نگرفتید و اگر همسرتان هم آزمایش داده بله این ماه مصرف کنید اما حتما با کمترین دوز شروع شده و 3 روز بعد اتمام لتروزول سونوگرافی بدهید تا اگر نیاز است سریع hcg داده شود
0
1402/07/05
سوال کننده
دکتر برام روزی ۲تا نوشت همون خوبه یا یکی؟
0
1402/07/05
سوال کننده
چشم حتما🙏🌸
0
1402/07/05
پزشک اوما
یکی هم برای شروع کفایت دارد و چشم هاتون بی بلا 💜💜💜
0
1402/07/06
sahar s
من یه سوال دارم ،شاید چندش باشه، اما ببخشید، ترشحی که داری مربوط به تخمکگذاریه، روی شرت چه جوری نشون میده؟ تو رو خدا ببخشیدا ناچار بودم دیگه
1
1402/07/06
سوال کننده
ممنونم از راهنمایی های بی دریغتون😍❤️❤️
1
1402/07/06
سوال کننده
این حرفا چیه گلم، والا دقت نکردم من خودم همون توسرویس نگاه میکنم رنگش چطوره لکه بینی نباشه. مهم اینه که کشسانی داشته باشه بی رنگ هست یا یکم سفیدی یاشیری هم توش هست و غلیظه گاهی اوقات. من توجه میکنم به اینکه تو اون روزا یهو ترشح بیشتر میشه و کشسانه و دردی که تو تخمدونام حس میکنم.
0
1402/07/06
سوال کننده
مث سفیده تخم مرغ که کش میاد. تموم که میشه روزاش دیگه سفیده کامل ترشح و کش نمیاد دیگه
0
1402/07/06
پزشک اوما
عزیزدل من هستید 💜💓💜💓
1
1402/07/06
سوال کننده
😍😍😍❤️
0
1402/07/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
1
1402/07/07
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
0
1402/07/07
پزشک اوما
❤️💓❤️
0
1402/07/07
سوال کننده
عاطی اسم اون گروه اقدام چی بود سرچ میکنم نمیاد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آیا کلومیفن باعث نشان دادن مثبت کاذب بی بی چک میشود ؟
- ایا کسی تو بارداری کیست داشته ؛؟؟
- کسی کیست و با دارو گیاهی یا داروهای دیگه درمان کرده؟؟
- کسی با کیست تخمدان باردار شده؟
- از بین بردن کیست
- مصرف قرص لتروزول
- ترشحات پنیری دارم پریود هم نشدم
- 💎 شقایق جان عزیزم یه لحظه بیا💎
- احتمال نازا بودن بعد از ۴ ماه اقدام
- کیست درموئید در بارداری



818

