سلام خسته نباشید خدمت دکترعزیز وعزیزایی ک پیاممو میخونن
سونوکالرداپلر در ۱۸هفتگی برای جنسیت دقیقه و خطا نداردواسه اینک میخوام سیمونی بخرم میخوام مطمئن بشم واینک واکسن کزاز خطری داره یانه و تو چند هفته گی میزنن
پرسش (1402/07/04):
سونوگرافی کالرداپلردر۱۸هفتگی وواکسن کزاز
343
9
1402/07/04
سوال کننده
0
1402/07/04
mahsa ♥️
سونو دالپر ک ۱۸ هفته نیس ..۱۸ هفته سونو انومالیه ک جنسیت و دقیق میگه
0
1402/07/04
mahsa ♥️
ن واکسن کزاز خطری نداره و وز هفته ۲۸ تا ۳۲ میشه زد
0
1402/07/04
سوال کننده

0
1402/07/05
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید ❤️
سونوگرافی کالر داپلر برای ارزیابی خونرسانی جفتی است برای تعیین جنسیت باید آنومالی اسکن انجام دهید. واکسن کزاز هم خطری ندارد، بهترین زمان تزریق واکسن کزاز از هفته 27 تا 36 بارداری است و تا دو هفته قبل زایمان هم میتوان آن را تزریق کرد اما تزریق بعد این زمان بی فایده است چون اثری نخواهد داشت🌷
زنده باشید ❤️
سونوگرافی کالر داپلر برای ارزیابی خونرسانی جفتی است برای تعیین جنسیت باید آنومالی اسکن انجام دهید. واکسن کزاز هم خطری ندارد، بهترین زمان تزریق واکسن کزاز از هفته 27 تا 36 بارداری است و تا دو هفته قبل زایمان هم میتوان آن را تزریق کرد اما تزریق بعد این زمان بی فایده است چون اثری نخواهد داشت🌷
0
1402/07/05
سوال کننده
دکترتو آنومالی اسکن جنسیت و پسر نشون داد
میخوام بدونم آنومالی خطا دارد یان
میخوام بدونم آنومالی خطا دارد یان
0
1402/07/05
پزشک اوما
عزیزم احتمال خطا بعید است ولی میتوانید برای اطمینان همه جانبه هفته 24 تکرار کرده و بعد سیسمونی تهبه کنید
1
1402/07/06
سوال کننده
تشکر
0
1402/07/06
پزشک اوما
خواهش میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




