سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر 🌱🌱🌱
اخیرا قبل آزمایش بیمار نشده بودید ؟ مثل سرماخوردگی یا بيماري ویروسی اخیر
سلام خانم دکتر ممنون وقت شما هم بخیر🌸
نه
ممنونم جان دلم 🌱🌱
بنابراین مکمل آهن کامل قطع گردد و سطح آنزیمهای کبدی چک شده و به متخصص هماتولوژیست مراجعه کنید. البته نگران نباشید مساله نگران کننده ای نیست
چشم، آخرین آزمایش بارداری که در همین ازمایشگاه انجام دادم، سطح گلبول های سفید ۷.۶ گزارش شده بود (رنج ۱۰-۴). ممکن است سطح پایین الان به دلیل زایمان باشد؟
و اینکه من قبل از بارداری ۴ الی ۵ روز یک بار یک قرص آهن میخوردم که سطح فریتین ۶۸ بود. الان کامل قطع بشه یا مثلا دوبار در هفته مصرف کنم؟
چشم هاتون بی بلا جانم ❤️
الان سطح پایین نیست کاملا در محدوده طبیعی قرار دارد و بله در بارداری سطح گلبول های سفید بالاتر میرود الان هم کامل فعلا قطع کنید دوماه بعد آزمایش بدهید
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💓💜💓