سلام دکتر جان من سه روزه ازشیرگرفتم پسرمو یکسال و 7ماهشه ودیشب توخواب بهش شیردادم سینم سبک شدسوالم اینه چیکارکنم زودخشکشه دیگه اصلا شیر نیاد و اینکه شیر گاو توشهرمون هس مستقیم ازگاومیدوشن اونو بدم بهش بااب قاطی کنم یا نه چون میگم سنگین نباشه نظرشماچیه
10دقه میجوشونم سرشیرشونم میگیرم ک زیادچرب نباشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



320
1402/07/03



