خودم که اصلا یادم نمیاد چندسال اخیر واکسنی زده باشم
من یادمه میخاستم برم اول دبیرستان زدم اخرین بار
معمولا سالیک میخواستن برن دبیرستان واکسن کزاز میزنن
الان چند سال از اول دبیرستانت میگذره؟
از دبیرستانم که حداقل ۱۵ سال گذشته از عقدمم ۱۰سال ،
منم زدم تو همین هفته بارداری ۲۸ هفته زدم .از دبیرستان تا حالا که نزدیم .
از عقدت ۱۰ سال گذشته برو بزن
یکبار تو دبیرستان زدن موقع عقد هم اگه ۱۰ سال از دبیرستان گذشته باشه میزنن
منم زدم. باید تو اطلاعات کامپیوتر بهداشت باشه. ولی تو دبیرستان سال 85 خیلی ها زدن
برو بزن هیچ مشکلی نداره.دوست من هم ۳۰ هفتست رفت بهداشت زد اذیت هم نشد
تا چند هفته مهلته برا زدن آمپول کزاز؟
موقع آزمایش خون ازدواج آخرین واکسن کزاز که زدیم
سلام به روی ماهتون مامان جان
مشکلی نیست تزریق کنید ❤️