سلام خدمت اوما و دوستان
من ۱۱ ماه بعد از سزارین شدن پریود شدم که که الان بارچهارم هست که میشم
ولی متاسفانه اصلا خونریزی ندارم وانگار پریود نیستم
بار اول و دوم مثل قبل از زایمانم بودم ولی این دوبار اصلا مثل قبل نبود
مدت زمان پریودیم ۷ روز و زمان پاکی ۲۱ تا ۳۰ رو طول میکشه
الان باید چیکار کنم
میشه راه حل بهم بدید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



889
1402/07/03



