سلام خسته نباشین خانم دکتر ، دیروز بتام بعد از ۵ روز تاخیر ۷۶۰ بود نیاز هست بعد از ۴۸ ساعت دوباره تکرار کنم ؟ هفته ی آینده نوبت دکتر گرفتم که ساک بارداری با سونو دیده شه
سلام به روی ماهتون مامان جان زنده باشید 🌱🌱 اگر سابقه مولار ، پوچ یا خارج رحمی ندارید و درد و لکه بینی وجود ندارد ضروری نیست اما اگر انجام دهید مجموعا ایده خوبی است من به همه مادران توصیه میکنم❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.