دکتر بانو سلام و وقتتون به خیر دکتر جان اگر خاطرتون باشه قبلا بابت کهیر زدن در شیردهی از شما راهنمایی خواستم و شما قرص سیتریزین رو توصیه کردید که با مصرفش کهیر زدنم خیلی بهتر شد و به جای هر روز به چند روز یکبار کهیر زدن رسید . من روز جمعه واکسن آنفولانزای فرانسوی تزریق کردم و دیشب دوباره بدنم به شدت کهیر زد چون اطمینان نداشتم قرص سیتریزین نخوردم الان سوالم از شما بزرگوار اینه که آیا این قرص با واکسن آنفولانزا تداخلی نداره و میتونم مجدد استفاده کنم ؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



308
1402/07/02


