سلام دکتر عزیزم من قرص امگا ۳ برند ویواتیون میخورم رو جعبه اش ننوشته بدون جیوه ولی دکترم واسم نوشته الان دیدم مقداری کمی جیوه داره من هفته یی یکی دوبار میخوردم ازش الان دیدم استرس گرفتم چرا دکترم اینو نوشته پس فری جیوه نداده
0
1402/07/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
نترسید مامان گل ، از جعبه دارو عکس بگیرید تا ببینم
نترسید مامان گل ، از جعبه دارو عکس بگیرید تا ببینم
0
1402/07/03
سوال کننده

0
1402/07/03
سوال کننده

0
1402/07/03
سوال کننده

1
1402/07/03
پزشک اوما
عزیزم نترسید سطح جیوه مورد تایید fda است یعنی خطری ندارد ولی میتوانید امگازون را. جایگزین کنید نا خیالمان کاملا راحت شود
1
1402/07/03
سوال کننده
ممنونم از راهنماییتون
0
1402/07/03
سوال کننده
خانم دکتر من یه خارش خیلی ریز دارم اندازه یه سر عدسی ترشح ژله ایی سبز کمرنگ رو دستمال دیدم قبلا کشت ادرار دادم کاندیدا البیکنس داشتم ی دوره پماد استفاده کردم الان دکترم میگه اگه دوباره دیدی بیا تا معاینه بشی
بنظر شما انتی بیوتیک نخورم ؟یا دوباره کشت ادرار بدم
بنظر شما انتی بیوتیک نخورم ؟یا دوباره کشت ادرار بدم
0
1402/07/04
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌱🌱
و سوالات غیرمرتبط با تاپیک اولیه را طبق قوانین در تاپیک مجزا طرح کنید تا من شرمنده روی ماهتون نشوم
و سوالات غیرمرتبط با تاپیک اولیه را طبق قوانین در تاپیک مجزا طرح کنید تا من شرمنده روی ماهتون نشوم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



341

