درود اوما جانم سر انگشت دست اریا دست زد به غذای داغ سوخت. تاول زد ترکید و الان گوشت دستش بیرونه.موقع ۴ دست و پا رفتن و غذا خوردن اذیته. فقط کرم کالندولا دارم تو خونه لازم چسب بزنم روش یا بزارم هوا بخوره؟
0
1402/07/02
مامان گل
اگه میتونی باز بذاری بهتره
1
1402/07/02
مامان گل
بخوابون رو پاهات تکونش بده که فرار نکنه بعدشم بخوابه یه چند ساعت رو دستش باشه کرم
0
1402/07/02
سوال کننده
مامی جان دیروز عصر سوخت تو خواب پماد زدم بیدار شد گریه تا ۲ ساعت هیچ مدلی اروم نمیشد. پسر من سخت میخوابه و کلن با خواب غریبه
0
1402/07/02
سوال کننده

0
1402/07/02
مهربانو ❤️
وایی خدا دردم گرفت😥😥
0
1402/07/02
سوال کننده

0
1402/07/02
سوال کننده
اینم دارم اوما جان
0
1402/07/02
❤mahur❤ ❤mahak❤
اخ قلبم بچم🥲🥲
1
1402/07/02
مامان گل
والا من بودم میبردم اورژانس
بدجور سوخته
بدجور سوخته
0
1402/07/02
mona 69
عزیزم فقط آلما ب ر ن
0
1402/07/02
سوال کننده

اوما جانم اینم دارم.
0
1402/07/02
سوال کننده
توش :
The quantities given are based on 1 g of powder.
Active ingredient tyrothricin1mgExcipient lactose-1-water+Excipient macrogol 6000+Auxiliary silicon dioxide, highly disperse
The quantities given are based on 1 g of powder.
Active ingredient tyrothricin1mgExcipient lactose-1-water+Excipient macrogol 6000+Auxiliary silicon dioxide, highly disperse
1
1402/07/02
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی ماهتون
بهتر است دست آریا جانمان در هنگام خواب باز باشد ولی درطی زمان فعالیت گاز وازلینه با پماد مناسب میتواند کمک کننده باشد، پماد کالاندولا بهتر است ، به موپیروسین دسترسی ندارید؟
بهتر است دست آریا جانمان در هنگام خواب باز باشد ولی درطی زمان فعالیت گاز وازلینه با پماد مناسب میتواند کمک کننده باشد، پماد کالاندولا بهتر است ، به موپیروسین دسترسی ندارید؟
0
1402/07/02
سوال کننده
هر کاری میکنم میکشه با دست و دهن و دندون باز میکنه. باید فردا از داروخانه بپرسم ممنونم همشم دستش تو دهنشه الان ۳ ماهه منتظر دندون جدیدیم گوشش و زخم کرده و دور دهنش پر از دونس از شدت درد دندون همش گاز میگیره .
0
1402/07/03
پزشک اوما
ای جانم عزیزم ❤️باید بیشتر آریا جان را خصوصا سرگرم کنید چاره ای نیست تا از باز کردن بانداژ دست بردارد، سطح فرش اگر زبر است و اذیت میشود برای اذیت نشدن دست ملحفه بیندازید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



672

