دکتر اوما سلام . من چند روز بود زیر شکمم خیلی درد میکرد و سفت بود امروز رفتم سونو گفت همه چی نرماله ولی ی کم مایع دور جنین زیاده دو سه هفته دیگه بیا دوباره چک کن .ولی دلیلشو نگفت .ازمایش قند بارداری هنوز ندادم قراره این هفته برم .ب نظرتون دلیلش چیه و اینکه خطرناک نیس؟؟ باید کاری کنم ک کم شه یا خودش کم میشه ب مرور؟؟
1
1402/07/01
سوال کننده

1
1402/07/01
سوال کننده
اینم عکس سونو
0
1402/07/02
سوال کننده
و اینکه معده و لب جنین رو چک کرد گفت اوناهم مشکلی ندارن خداروشکر
0
1402/07/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
نگران نباشید فعلا میزان مصرف مایعات در حد اعتدال باشد قندیجات خصوصا میوه های قندی مانند خربزه بسیار بسیار محدود گردد تا نتیجه آزمایش قند خون مشخص گردد، کار سنگین نکنید، جسم سنگین بلند نکنید ، دخول نداشته باشید به ارگاسم نرسید و باتوجه به حس سفتی و درد حتما با پزشکتان برای تنظیم روال درمانی مشورت کنید
نگران نباشید فعلا میزان مصرف مایعات در حد اعتدال باشد قندیجات خصوصا میوه های قندی مانند خربزه بسیار بسیار محدود گردد تا نتیجه آزمایش قند خون مشخص گردد، کار سنگین نکنید، جسم سنگین بلند نکنید ، دخول نداشته باشید به ارگاسم نرسید و باتوجه به حس سفتی و درد حتما با پزشکتان برای تنظیم روال درمانی مشورت کنید
1
1402/07/02
سوال کننده
ممنونم دکتر جان
0
1402/07/02
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️🌱❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



673

