مشکلات از چیه واسادم جواب ازمایش خونمم بیاد تا برم دکتر
مشکلم چی هست ب نظرتون
پرسش (1402/07/01):
جواب سونوگرافی و چکاپ رحم
302
24
1402/07/01
سوال کننده
0
1402/07/01
سوال کننده

0
1402/07/01
سوال کننده
۱۶ شهریور پریود شدم تا ۲۲ پریود بودم
0
1402/07/01
سوال کننده
از همون اول پریودمم نامرتب بوده
0
1402/07/01
سوال کننده
سونو مال امروزه
0
1402/07/01
سوال کننده
در ضمن علت اینکه سونو و ازمایش دادم
خارش واژن بود و اینکه موقع رابطه احساس میکردم چیزی داخل واژنمه و سوزش داشتم
و البته فکر کنم ب کاندوم هم حساسیت شدید داشتم چون باعث سوزش بیشتر و شدید تر میشد
خارش واژن بود و اینکه موقع رابطه احساس میکردم چیزی داخل واژنمه و سوزش داشتم
و البته فکر کنم ب کاندوم هم حساسیت شدید داشتم چون باعث سوزش بیشتر و شدید تر میشد
0
1402/07/01
محب الحسین(ع) 💚
همه چی خوبه فولیکولم داری پس تنبلیت شدید نیست که تخمک نباشه
0
1402/07/01
محب الحسین(ع) 💚
قرص ال دی نخور مدت طولانی بعدا بخوای بچه بعدیتو بیاری شدید باشه تنبلی
0
1402/07/01
سوال کننده
نمیخورم ک
0
1402/07/01
محب الحسین(ع) 💚
بادوماه اصلاح سبک و ورزشم حل میشه منم خفیف داشتم
0
1402/07/01
محب الحسین(ع) 💚
خوبه عالیه راستی بگو روز چندپریود سونو گرفتی دکتر بهتر راهنمایی کنه
0
1402/07/01
سوال کننده
عیب نداره داشه باشم
چون بچه نمیخام
اما اگه درمان نشه بیشتر میشه یا ن
چون بچه نمیخام
اما اگه درمان نشه بیشتر میشه یا ن
0
1402/07/01
سوال کننده
امروز گرفم پریود نیسم ی هفته از پریودم گذشته
0
1402/07/01
محب الحسین(ع) 💚
خواب قبل ۱۱ ورزش قطع شکر صبحانه حتماااا باشه چون خیلی رو تنظیم هورمون موثره
اینا رو رعایت کنی خوب میشه بیشترم نمیشه
اینا رو رعایت کنی خوب میشه بیشترم نمیشه
0
1402/07/01
محب الحسین(ع) 💚
ال دی تخمک گذاری حین مصرفش قطع میکنه سبک زندگیم بد باشه هرروز فسفود و... اره تاثیر میزاره
0
1402/07/01
سوال کننده
مایع لگنیه چیه
0
1402/07/01
سوال کننده
ی چیزی بگم بخندین🤣🤣🤣
من دیروز امپول زدم دوتا هی میگم مایع لگنیه واسه اونه😅
من دیروز امپول زدم دوتا هی میگم مایع لگنیه واسه اونه😅
0
1402/07/01
محب الحسین(ع) 💚
انقد نفوذ کرد یعنی تزریق شد😂😂😂😂
0
1402/07/01
محب الحسین(ع) 💚
ممکنه عفونت خفیف باشه تا دکتر اوما هم بگه. ولی برو معاینه شو حضوری حتما
0
1402/07/01
سوال کننده
اره منتظر اینم چکاپم اماده شه
0
1402/07/01
محب الحسین(ع) 💚
خووبه
0
1402/07/02
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
آخرین بار کی پاپ اسمیر انجام دادید ؟
آخرین بار کی پاپ اسمیر انجام دادید ؟
0
1402/07/02
سوال کننده
سلام تا الان پاپ اسمیر ندادم
0
1402/07/02
پزشک اوما
عزیزم تست پاپ اسمیر انجام دهید علامت های واژینال در همراهی با دیده شدن مایع آزاد در لگن احتمال عفونت را مطرح میکند، همچنین شواهد به نفع سندرم تخمدان پلی کیستیک یا همان تنبلی تخمدان است، الان اخیرا چه مشکلاتی داشتید؟ شزایط پریودها چطور است ؟
0
1402/07/03
سوال کننده
از همون اول ک پریود میشدم پریودم نامنظم بود و همیشه تاخیر داشه بین پنج روز تا ده روز تاخیرو داشه
الان بعد سکس همسرم سوزش میگیره
خودم از وقی بدون کاندوم سکس میکنیم سوزشی ندارم
الان بعد سکس همسرم سوزش میگیره
خودم از وقی بدون کاندوم سکس میکنیم سوزشی ندارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




