عزیزم منم دقیقا حال تورو داشتم . به گفته پزشک اوما شربت سیم پرگنالکلد گرفتم هر ۸ ساعت ۱ قاشق خوردم . الان که روز ۳ از بیماریم هست خیلی بهترم .
شیر گرم و آبجوش لیمو و عسل هم زیاد میخورم
سیتریزین هم فقط قبل خواب دو شب استفاده کردم
سلام به روی ماهتون عزیزم
برای کنترل آبریزش سیتریزین روزی یک عدد مصرف کنید. شربت سیم پرگنالکد را شروع کنید و هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری دیفن هیدرامین ساده مصرف کنید ،مایعات گرم فراوان بخورید ، مواد غذایی غنی از پروتئین را مصرف کنید، آب نمک رقیق قرقره کنید و بیرون بریزید و اگر بهتر نشدید با زدن ماسک به پزشک مراجعه کنید ❤️
تنگی نفسم گرفتمنمیتونم قشنگ نفس بکشم
سر پایی هم یه دوش گرفتم داشتم بی حال میشم
خواهش میکنم گل من و اگر تنگی نفس دارید جهت چک اکسیژن حتما مراجعه چون ور موج جدید کرونا هستیم