سلام دکتر اوما عزیز خسته نباشید جواب آزمایش تفسیر میکنید ممنونم
0
1402/07/01
سوال کننده

0
1402/07/01
سوال کننده

0
1402/07/01
سوال کننده

0
1402/07/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید 🌱
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند که :
1. مکمل آهن مصرف میکنید ؟ بدنتان کم آب نیست ؟
2. رابطه داشتید و مایع منی داخل واژن ریخته شده بود؟
زنده باشید 🌱
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند که :
1. مکمل آهن مصرف میکنید ؟ بدنتان کم آب نیست ؟
2. رابطه داشتید و مایع منی داخل واژن ریخته شده بود؟
0
1402/07/02
سوال کننده
سلام دکتر جان خیر،مکمل آهن مصرف نمیکنه،بله بدنش کم آب کلاآب کم میخوره،خیررابطه نداشته
0
1402/07/02
سوال کننده
غلظت خون دارن
0
1402/07/02
سوال کننده
؟؟؟
0
1402/07/02
سوال کننده
این آزمایش برای همسرمه
0
1402/07/02
پزشک اوما
عزیزم لطفا از اول بگویید آزمایش برای کیست تا من تفسیر صحیح انجام دهم چون من فکر کردم برای خودتان هست باید مجددا تفسیر کنم. آخرین بار کی انزال مایع منی داشته اند
0
1402/07/03
سوال کننده
خانم دکتر آزمایش چکاپ کلی همسرم هست
0
1402/07/03
سوال کننده
انزال برای3ماه پیش
0
1402/07/03
سوال کننده
در این آزمایش غلظت خون مشخص
هیچ دارویی مصرف نمیکنه
هیچ دارویی مصرف نمیکنه
0
1402/07/03
پزشک اوما
عزیزم یعنی 3 ماه است انزال نداشته اند؟ جتی خود به خود ؟!
0
1402/07/03
سوال کننده
منظورم اینکه ماسه ماه رابطه نداریم به خاطر بارداری
0
1402/07/03
سوال کننده
این آزمایش همسرمه برای سلامت دادن
0
1402/07/04
پزشک اوما
عزیزم من این را متوجه شدم ولی خب انزال داشته اند یا نه؟! انزال لزوما به معنای رابطه نیست در ادرار اسپرم دیده شده و من برای تفسیر این مساله میپرسم
1
1402/07/04
پزشک اوما
سایر موارد مشکلی ندارند، فقط غلظت خون دارند
0
1402/07/04
سوال کننده
خیلی ممنون دکتر عزیز،همسرم خودش میگه شاید توادرارم مای منی باشه خودشم مطمئن نیست،
0
1402/07/04
سوال کننده
ممنونممم
0
1402/07/04
پزشک اوما
عزیزم در این مورد با اورولوژیست مشورت کنند ❤️
1
1402/07/04
سوال کننده
خیلی ممنون
1
1402/07/05
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لطفا آزمایش رو تفسیر کنین
- تفسیر آزمایش هورمونی و ناباروری
- ای وی اف کردم چطور بفهمم باردارم یا نه؟
- آزمایش تحمل گلوکز 💗ممنون میشم تفسیر کنید
- آزمایش و سنو انومالی منو تفسیر کنید ممنون😊🌷
- جواب آزمایش سندروم دان
- آزمایشات مربوط ب هفته ۲۲ تا ۲۵
- ج آزمایش رو میتونین تفسیرکنین؟
- سلام دوستان یه سوال راجب غربالگری داشتم اگه میشه کمکم کنید
- دکتر عزیز و خانمها آیا آزمایشام نرماله؟



492

