یا اینکه میان تو دهنش دوباره برمیگرده
اره اونجوری هم میگرم تا آروغ بزنه
اگه هر بار بالا میاره احتمالا رفلاکسه
سلام به روی ماهتون مامان جان
فواصل شیردهی چه در روز چه در شب هر چند ساعت است ؟
شبا ساعتای ۱۰ میخابع تا صبح برا شیر بیدار نمیشه ..تو روز هم قبلا خیلی زود ب زود کمتر از ۲ ساعت شیر میخاست بهش میدادم الانم سر سه ساعت
بعضی روزا کمتر از دو ساعت
عزیزم خیلی فاصله شیردهی شبانه خیلی خیلی خیلی برای این سن زیاد است نباید بیشتر از 4 تا 5 ساعت شود، فواصل شیردهی را تنظیم کنید تا معده بیش از حد پر نشود و به علاوه تا نیم ساعت بعد از شیردهی فرزندتان را در حالت عمودی نگه داشته و نخوابانید و اگر باز بالا آورد جهت رد رفلاکس مراجعه کنید
ممنونم مهربان بانو ، در پناه امن خدا باشین ❤️🌱❤️😘