سلام خانم دکتر دیروز رفتم سونو ان تی گفت همه چی خوبه امروز ی کم کار کردم جارو زدم ی دفعه افتادم سر خونریزی دوتا سقط داشتم الان خیلی استرس دارم.
چیکار کنم ؟
روزی دوتا شیاف میزاشتم دکتر گف اگر درد نداری روزی یکی بزار یکی گذاشتم الان دو سه روزه ..
هر شبم انوکسیر میزنم
تورو خدا جواب بدید خیلی استرس دارم
خونریزی هم زیاد جوری ک ببخشید یهو داغیشو احساس کردم رفتم دید خونریزی کردم و حالت لخته بود
😭😭😭😭
پرسش (1402/06/31):
خونریزی در هفته دوازدهم کمک تروخدا
1090
99
1402/06/31
سوال کننده
0
1402/06/31
الینا .
هماتوم نداری ؟
0
1402/06/31
الینا .
حتما برو سونوگرافی
0
1402/06/31
سوال کننده
الان ک جمعس
0
1402/06/31
الینا .
چرا کار کردی سحر جان
0
1402/06/31
سوال کننده
دیروز سونو بودم گفت همه چی خوبه
0
1402/06/31
سوال کننده
فردا اول وقت میرم
0
1402/06/31
الینا .
عکس سونو رو بفرست
0
1402/06/31
الینا .
الان حتما و حتما شیاف بزار
0
1402/06/31
سوال کننده
چیکار کنم مجبورم
0
1402/06/31
الینا .
هیچی واجب تر از بچت نیست عزیزم
0
1402/06/31
سوال کننده

0
1402/06/31
الناز 💐💐
برو بیمارستان سونو شو
0
1402/06/31
الینا .
چیزی از هماتوم ننوشته ولی چون خونریزی کردی احتمال اینکه فردا بری سونو بگن هماتومه هست
0
1402/06/31
سوال کننده
بیمارستانا هم الان ندارم بعید میدونم باشن
0
1402/06/31
الینا .
اره الان میخاستم بگم
0
1402/06/31
الینا .
برای مریضای خودشون هست با ماما هاشون صحبت کن اورژانسی بفرستنت
0
1402/06/31
سوال کننده
اگر هماتوم باشه قابل حله فک کنم خدا کنه چیز دیگ نباشه
0
1402/06/31
الینا .
ولی نگران نباش استرسم نگیر
0
1402/06/31
الینا .
ان شاالله که هماتومه
0
1402/06/31
سوال کننده
خیلی نگرانم دوتا سقط داشتم دیگ تحمل ندارم
0
1402/06/31
الینا .
برای همین میگم چرا کار کردی
0
1402/06/31
الینا .
بزار خونت کثیف باشه بهم ریخته باشه تحمل کن این نه ماهو
1
1402/06/31
محب الحسین(ع) 💚
ان شاءالله مشکلی نباشه🥺
0
1402/06/31
mami karen
عزیزم خونسردی تو حفظ کن. منم دقیقا رفتم سونو انتی گفت همه چی خوبه حتی از هماتوم هم حرفی نزد دقیقا فردای سونو رفتم توالت خواستم خودمو بشورم دیدم سنگ توالت پر از خونه. استراحت کردم شیاف زدم پاهامم بالا نگه داشتم تکیه دادم دیوار دو تا فردا لکه بینی داشتم و تموم شد
0
1402/06/31
mami karen
منم استرسی شدم و کلی گریه کردم. میگفتم من بهش وابسته شدم خدایا الان ازم نگیرش.
استرس بدی بود ولی بخیر گذشت انشالله شماهم هیچی نیست و ی تجربه مشابه مث منه
استرس بدی بود ولی بخیر گذشت انشالله شماهم هیچی نیست و ی تجربه مشابه مث منه
0
1402/06/31
سوال کننده
منم از اون موقع اشکم بند نمیاد ..
تاثیر داره پام بالا باشع؟
تاثیر داره پام بالا باشع؟
0
1402/06/31
سوال کننده
دوهفته تحمل کردم دیگه امروز حالم داشت بهم میخورد
0
1402/06/31
الینا .
احتمالا هماتومه سحر
0
1402/06/31
الینا .
منم همچی خونریزی میکردم انگار شیر اب و ازم باز کردی
0
1402/06/31
سوال کننده
خیلی اشتباه کردم بخدا اومدم زیر قالی رو جارو کنم نصف قالی رو دادم بالا زور زدم خاک تو سرم 😭
0
1402/06/31
سوال کننده
فعلا فقط خوابیدم ازونموقع
0
1402/06/31
سوال کننده
راستی بچها ممکنه ب خاطر امپول انوکسیر باشه؟
0
1402/06/31
الینا .
خدانکنه عزیزم دیگه به خودت فشار نیار
0
1402/06/31
الینا .
اره شیاف بزار دراز بکش برا دستشویی هم لگن بگیر
0
1402/06/31
الینا .
نه کار به انوکسا نداره
0
1402/06/31
سوال کننده
بحدا نمیشه بچه کوچیک دارم شوهرم اصلا نمیتونم راحت نیستم کس دیگه هم ندارم
0
1402/06/31
مهشید میلانی
عزیزم
استراحت خوبه و فکر کردن به این که شاید مشکلی نباشه
ولی بجای اینکه بشینی پای گوشی ، پاشو برو بیمارستان تا خیالت راحت بشه
انشاالله که چیزی نیست
الان هم دکتر اوما ببینه
یا میگه برو بیمارستان یا شیاف بذار تا فردا بری سونو
منم تجربه داشتم اما معطل نکردم رفتم بیمارستان، که مشکلی هم نبود اما خیالم راحت شد
استراحت خوبه و فکر کردن به این که شاید مشکلی نباشه
ولی بجای اینکه بشینی پای گوشی ، پاشو برو بیمارستان تا خیالت راحت بشه
انشاالله که چیزی نیست
الان هم دکتر اوما ببینه
یا میگه برو بیمارستان یا شیاف بذار تا فردا بری سونو
منم تجربه داشتم اما معطل نکردم رفتم بیمارستان، که مشکلی هم نبود اما خیالم راحت شد
0
1402/06/31
مهشید میلانی
لااقل از تاپیک عکس بگیر بفرست پشتیبانی
1
1402/06/31
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
همین حالا به بیمارستان مراجعه کنید و شما که سابقه سقط دارید باید استراحت رو به مطلق داشته باشید
همین حالا به بیمارستان مراجعه کنید و شما که سابقه سقط دارید باید استراحت رو به مطلق داشته باشید
0
1402/06/31
سوال کننده
ببخشید الان ب دکترم پیام دادم گفتم شیاف رو ۸ ساعتی بزار و امپول پروژسترون ۵۰ هم بزن ..
واینکه من خونمون ۳۰ تا پله داره از پله نرم بدتر شم ؟
واینکه من خونمون ۳۰ تا پله داره از پله نرم بدتر شم ؟
0
1402/06/31
سوال کننده
اما اگر ضروریه برم
0
1402/06/31
mami karen
خطر ک نداره ب من گفتن بذار منم این کارو کردم
0
1402/06/31
پزشک اوما
همین حالا آمپول پروژسترون بزنید اگر قطع نشد مراجعه کنید
0
1402/06/31
سوال کننده
ببخشید میتونم داخل ران بزنم خودم ؟
0
1402/06/31
سوال کننده
و اینکه انوکسیر نباید قطع بشه ؟
0
1402/06/31
مامان اوینا
انوکسا رو نزن تا سونو بدی
1
1402/06/31
مامان اوینا
شیاف هم هر دوازده ساعت بزن
1
1402/06/31
خانم گل .
انشالله ک چیزی نیست اما پیگیری کن حتما
0
1402/06/31
الینا .
نههه پروژسترون و باید به باسن بزنی
0
1402/06/31
الینا .
نه به هیچ وجه من خونریزی داشتم دکترم اصلا قطع نکرد فقط گفت قرص آسپرین و قطع کنم
0
1402/06/31
سوال کننده
شیاف رو گف ۸ ساعتی بزار امپولم گف بزن
0
1402/06/31
سوال کننده
ماما تماس گرفتم گف موردی نداره
0
1402/06/31
سوال کننده
امپول گیر نمیاد چندتا داروخانه رفتیم😭
0
1402/06/31
سوال کننده
دکترم گفت دوفاستون بخورم تاثیر میزاره دفاستون؟
0
1402/06/31
پزشک اوما
خیر عضلانی است و دوفاستون هم خوب است اما جای فرم تزریقی را نمی گیرد
0
1402/06/31
سوال کننده
حالا فردا ک داروخانه ها بیشتری بازن میرم امپول رو میگیرم.
البته گفتن پرولوتون داریم ولی دکترم گفت نه پرولتون برا الان مناسب نیست
البته گفتن پرولوتون داریم ولی دکترم گفت نه پرولتون برا الان مناسب نیست
1
1402/06/31
الینا .
پرلوتون خیلی خوبه
1
1402/06/31
الینا .
دوفاستونم خوبه ولی جای امپولو نمیگیره
0
1402/06/31
👶فرشته ❤
سلام عزیزم منم دقیقا همین هفته ی شما بودم که خونریزی کردم سر دخترم خداروشکر چیزی نبود از من شب قبلش به خاطر استرسی که بهم وارد شد باعث شد بیفتم رو خونریزی رفتم سونو گفت جفتت اومده پایین یه مدت استراحت کن تا بره بالا
0
1402/06/31
👶فرشته ❤
انشالله ار شماهم چیزی نیست
0
1402/06/31
سوال کننده
انشالله ممنون عزیزم
1
1402/07/01
شهزاد مامان سه دسته گل
سلام ببین داروهایی که پیدا نمیکنی با شماره 190تماس بگیر بعدش عدد 3رو بزن وصل میشی به اتاق دارو اونجا اپراتور بهت میگه که کدوم داروخانه داروی شما رو موجود دارن
1
1402/07/01
پزشک اوما
عزیزم با داروخانه های هلال احمر و سامانه 1490 تماس بگیرید
1
1402/07/01
الینا .
سلام عزیزم چی شد رفتی سونو
0
1402/07/01
سوال کننده
ممنوند
0
1402/07/01
سوال کننده
عصری ساعت ۷ نوبت دارم
0
1402/07/01
سوال کننده
خونریزیم قطع شده ولی لکه بینی قهوه ای دارم ی کم
0
1402/07/01
الینا .
سلام عزیزم چی شد
0
1402/07/01
الینا .
از خودت خبر بده
0
1402/07/01
سوال کننده
سلام عزیزم رفتم سونو شدم گف هماتوم داری استراحت کن
اما خداروشکر بچه سالم بود
اما خداروشکر بچه سالم بود
0
1402/07/01
سوال کننده
ممنونم از پیگیریت الینا جان
0
1402/07/01
الینا .
وای سلام
0
1402/07/01
الینا .
میدونی چقدر به فکرت بودم
0
1402/07/01
سوال کننده
ممنون عزیز دل
1
1402/07/01
الینا .
خوب خداروشکر رفتی سونو خاطرت جمع شد از این به بعد خیلی مراقبت کن
0
1402/07/01
الینا .
دکتر بهت پروژسترون داد ؟ چقدره هماتومت
0
1402/07/01
الینا .
🌹
0
1402/07/01
سوال کننده
حتما
0
1402/07/01
سوال کننده
اره نگف چقدره گفت هماتوم
0
1402/07/01
الینا .
عه اندازه گیری نکرد
0
1402/07/01
الینا .
فقط استراحت کن و پروژسترون ها رو به موقع استفاده کن تا جذب بشه
0
1402/07/01
سوال کننده
نه
0
1402/07/01
سوال کننده
اره انشالله
0
1402/07/02
مامانِ لِنا 🧚♀️
سلام بهترید؟
منم دقیقا فردای سونوی ان تی خونریزی کردم
اما خداروشکر چیزی نبود و رفع شد.
فقط استراحت کن
چیزی نیست انشالله نگران نباش
منم دقیقا فردای سونوی ان تی خونریزی کردم
اما خداروشکر چیزی نبود و رفع شد.
فقط استراحت کن
چیزی نیست انشالله نگران نباش
0
1402/07/02
سوال کننده
سلام عزیزم اره خدا رو شکر بهترم
0
1402/07/02
مامانِ لِنا 🧚♀️
خداروشکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- عکس خونریزی بعد از مثبت شدن بی بی چک
- دوستان وقت نزدیکی خون دیدم .ولی دردی ندارم
- خونریزی بعد از ۷ روز لک بینی😔😔😔
- دکتر اوما کمک کنید
- قطع نشدن خونریزی
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- دفع لخته های خون در پریودی
- باز شدن خونریزی قاعدگی
- علت خونریزی در هفته یازدهم
- خانوما میشه بیاین دلم گرفته دارم دیووونه میشم😔




