سلام دکتر جان،وقت بخیر
پسرم حدود یه ماهی هست که شیر نمیخوره و خیلی کم اشتها شده
فقط تو خواب میتونم بهش شبر بدم،اونم نهایت ۹۰ تا
شیر خودمم که دو،سه دقیقه میک میزنه ول میکنه،اونم فقط تو خواب
پسرم رفلاکس و آلرژی هم داره
دکترش گفت اگه شیر نخوردن ادامه پیدا کرد باید عکس و آزمایش ازش بگیرم
نسخه عکس و آزمایش رو میفرستم،لطفا نگاه بنداز بهم بگین چه آزمایشی هست و برای چیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



498
1402/06/31




