سلام لطفاً میشه آزمایش نوزادم رو تفسیر کنید خیلی نگرانم
0
1402/06/31
سوال کننده

0
1402/07/01
پزشک اوما
سلام مامان جان
دلیل انجام آزمایش چه بوده ؟
دلیل انجام آزمایش چه بوده ؟
0
1402/07/01
سوال کننده
سلام علت خاصی نداشته من خودم چون خیلی وسواس هستم همینجوری انجام دادم بچه هیچ مشکل خاصی نداره خداروشکر
0
1402/07/01
پزشک اوما
من هم مشکلی نمیبینم جانم فقط فواصل شیردهی چه در روز چه در شب هر چند ساعت است ؟
0
1402/07/01
سوال کننده
نهایت هر سه ساعت شیر خودمو میخوره پوشکش هم همیشه ادرار و مدفوع داره
پس چرا بعضی فاکتورها ستاره خوردن؟
پس چرا بعضی فاکتورها ستاره خوردن؟
0
1402/07/01
پزشک اوما
چون آزمایشگاه بر اساس رنج اطفال نیست ولی سطح پلاکت بر اساس رنج اطفال هم مقداری بالا است فواصل شیردهی 3ساعت در سن دلبندتان واقعا زیاد است روی دوساعت تنظیم کنید چون کم آب شدن بدن میتواند سبب افزایش سطح پلاکت شود و نتیجه را به اطلاع متخصص اطفال برسانید چون قطعا حوزه تخصصی ایشان هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



314

