سلام بر دکتر عزیزوارجمند
ببخشید کوچولوی من ۱ماهشه قطره به زور باید بدم بهش ،
برای اینکه بخوره سرپستونک رو میزارم دهنش قطره رو میریزم داخل سر پستونک،ایا این کارم ایرادی نداره؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



473
1402/06/30


