سلام خدمت پزشک محترم اوما و مامانا...دختر من ۳ماهو ۲۰ روزشه خوابش خیلی کمه و خیلی سبکه.
مثلا وقتی تو بغلم یا زیر سینم میخوابه تا تو تخت بذارمش زود بیدارمیشه و باید از اول بخوابونمش پستونک هم نمیگیره و بغضی وقتا خیلی اذیت میشم چون همش میخواد تو بغلم باشه .
در طول روز کم پیش میاد ک دوساعت بخوابه خوابش یک ربع بیشت دقیقه ست .
شبا هم ۱۲ میخوابه دو سه بار بیدار میشه واسه شیر صبح هم ساعت ۷ و ۸ بیدارمیشه دیگه نمیخوابه.
کمکم کنید چیکارکنم چیز خاصی هست بدم بخوره یا ماساژ بدم چیکارکنم؟
چون خودشم اذیت میشه دلم میسوزه براش...همش گریه میکنه خوابش میاد اما نمیخوابه دور چشماش قرمز میشه
پرسش (1402/06/30):
ساعات خواب نوزاد ۳ ماهه
395
37
1402/06/30
سوال کننده
2
1402/06/30
Nazanin 🧚♀️
بنظرم یا گرسنه ست یا رفلاکس داره
0
1402/06/30
سوال کننده
ن گرسنه نیست .
0
1402/06/30
سوال کننده
سیرش میکنم ازیر سینم میخوابه اما وقتی ی تکون کوچولو میخوره بیدار میشه بعدش اوکیه بازی میکنه یکم بعد خسته میشه گریه میکنه دوباره ک میخوابونمش تا میذارم تو تخت بیدار میشه اما اگه دو ساعت تکونش ندم تو بغلم بمونه راحت میخوابه .
علایم رفلاکس هم نداره
علایم رفلاکس هم نداره
0
1402/06/30
سوال کننده
لطفا اگه چیزی ب ذهنتون میرسه بگید .
1
1402/06/30
ارزو a
والا تجربه زیادی ندارم ولی چیزایی ک میدونم رو میگم سیر سیرش کن بعد قشنگ ۲۰ دقیقه نیم ساعت بزارش رو شونت ک هم اروغش گرفته بشه هم شیرش میره پایین رفلاکس نمیشه من دقت کردم شبایی ک بیشتر گذاشتمش رو شونم یا عمودی نگهش داشتم در طول شب عمیق تر و طولانی تر خوابیده
0
1402/06/30
ارزو a
برا در طول روزم گرچه لازمه اروغش گرفته بشه ولی خوابیده شیرش بده ک وقتی خوابش رفت نخوایی جا بجاش کنی
1
1402/06/30
🤍ننه آرتمیس 🤍
با من از خواب صحبت نکنین 😭
0
1402/06/30
سوال کننده
هیچی رو دختر من جواب نمیده همه رو امتحان کردم...وقتی نوزاد تر بود ابنا روش جواب میداد الان روی شونه گذاشتن هم فایده نداره سرشو بلند میکنه از رو شونم.
0
1402/06/30
الی ی
بذار ۲۰ دقیقه بعد اینکه خوابید بگذارش زمین که خوابش سنگین شده باشه
0
1402/06/31
💕momy mahsa💕 🫂
دختر منم اینجوریه و رفلاکس داره ، پیشنهاد میکنم ننو سنتی بخری ، خیییلی خوبه
0
1402/06/31
سوال کننده
ننو سنتی ، تاب برقی گهواره رو امتحان کردم نشد
0
1402/06/31
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
طی 24 ساعت چقدر میخوابد؟
طی 24 ساعت چقدر میخوابد؟
0
1402/06/31
سوال کننده
بیشتر خوابش در شب هست.
0
1402/06/31
سوال کننده
یعنی حدودا ۱۲ میخوابه ، ۷ ، ۸ بیدار میشه .
0
1402/06/31
سوال کننده
در طول روز خیلی کم میخوابه .
0
1402/06/31
سوال کننده
۱۱ صبح میخوابه بعضی وقتا، تا نیم ساعت ، ۴۰ دقیقه.
0
1402/06/31
سوال کننده
دوباره ساعت ۲ اینا میخوابه تا یک ربع بیست دقیقه بعد پامیشه .
0
1402/06/31
سوال کننده
دوباره تا شب گریه میکنه هی خمیازه میکشه دور چشماش قرمز میشه اما تا خوابش میبره زود بیدار میشه بعد کلا گریه میکنه تا شب ساعت ۱۰ونیم ۱۱ میاد زیر سینم شیر میخوره تا ۱۲ خوابش میبره .
0
1402/06/31
سوال کننده
شیا هم هر دو ساعت پامیشه شیر میخوره .
0
1402/06/31
❤mahur❤ ❤mahak❤
از لحاط رفلاکس چک شده؟دختر من رفلاکس پنهان داشت خوابش وحشتناک سبک بود.هنوزم سبکه ولی دیگه در حد نوزادیش
0
1402/06/31
❤mahur❤ ❤mahak❤
چقدم نازه ماشالله
0
1402/06/31
سوال کننده
سلام عزیزم ، بله چک شده رفلاکس نداره از اون نظر اوکیه خداروشکر.
0
1402/06/31
سوال کننده
ممنون جوجه های شما هم خوشگلن ماشاالله
0
1402/06/31
پزشک اوما
عزیزم لطفا کامل بشمرید بگویید
0
1402/06/31
سوال کننده
شاید در طول شبانه روز ۱۰ ، ۱۱ ساعت بخوابه ک ۸ ساعتش تو شبه
0
1402/07/01
پزشک اوما
عزیزم روند وزن گیری چطور هست ؟
0
1402/07/01
سوال کننده
وزن تولد ۳۴۰۰ وزن دوماهگی ۵۱۰۰
0
1402/07/01
سوال کننده
الان ۳ماه و ۲۲ روزشه وزن جدیدشو نمیدونم
0
1402/07/01
پزشک اوما
عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم
0
1402/07/02
سوال کننده
تواون هم بلد نبودم وارد کنم .
0
1402/07/02
سوال کننده
سینمو خیلی سخت و با گریه میگیره یه سبنمو کلا نمیخوره چیکار کنم
0
1402/07/02
پزشک اوما
عزیزم باتوجه به شرایط خواب و اینکه میگویید خوب هم شیر نمیخورد، احتمالا رفلاکس پنهان هست ولی شناسایی نشده من توصیه میکنم به متخصص گوارش اطفال مراجعه کنید حتما یکبار دیگر چک شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




