سابقه کبد چرب و کمبود ویتامین دی و کلسیم و کمکاری تیرویید دارم
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 💜
ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟
همهچیز خوب است فقط سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است باید مکمل ویتامین دی مصرف کنید
سلام خانم دکتر وقت شما هم بخیر،نه ترشح خاصی ندارم فقط قبل از پریودم ترشح بدون رنگ دارم،مواقع دیگه خیر،ویتامین دی چه دوزی چند وقت یکبار استفاده کنم؟
آخرین بار کی پاپ اسمیر انجام دادید ؟ شیردهی دارید؟
بله شیردهی دارم،پاپسمیر انجام ندادم،سونوی واژینال قبل از بارداری انجام دادم
خانم دکتر به خاطر وجود خون در ادرارم نظرتون اینه پاپ اسمیر انجام بدم؟ یا مورد دیگه ای متوجه شدید؟خون در ادرار خطرناکه؟
عزیزدلم بدلیل هم خون در ادرار هم سلول های اپیتلیال بهتر است تست پاپ اسمیر و سونوگرافی از کلیه ها انجام دهید. خون در ادرار گاهی میتواند بیانگر مثلا سنگ کلیه و مجاری ادراری باشد گاهی هم برخی بیدلیل دفع خون در ادرار به صورت طبیعی دارند
خواهش میکنم گل من ،زنده باشید 💜