سلام خسته نباشید من این ماه لتروزول مصرف کردم از روز۵_۱۰ سونو دادم فولیکول ۱۹.۵mmدارم به پزشک خودم دسترسی ندارم سوالم اینه باید آمپول بزنم یا نه؟اگر لازمه اسم دقیق آمپول چی هست؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



429
1402/06/30


