سلام وقت بخیر روی ران پسرم از چهارماهگی دانه هایی هست مثل جوش اما چیزی داخلش نیست مثل موقعیکه پاهامون رو با ژیلت شیو میکنیم، همون مدلی، کم و زیادم نشده، خارش و... هم نداره، تا الان که یازده ماهه هست، چه پمادی براش بزنم که خوب بشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



966
1402/06/29



