خانم دکتر سلام و وقت بخیر
متاسفانه یک قسمت از لثهم متورم شده دندونپزشک گفت بخاطر هورمونای بارداریه و اسمش فک کنم پیوژنیک هست میخواستم بدونم اگه مجبور به جراحی بشم برای برداشتش خطرناک نیست واسه جنین بخاطر سِرکننده
چون اگه روی دندومو بگیره راهی جز جراحی نمیمونه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



402
1402/06/29



