سلام به روی ماهتون عزیزم
زنده باشید ❤️
لطفا از برگه ها عکس کامل بگیرید تا ببینم و بگویید روز چندم سیکل انجام شده
سلام خانم دکترروز چهارم پریودم آزمایش دادم
در هنگام انجام آزمایش بیمار بودید ؟
عزیزدلم طبق نتیجه این آزمایش همه چیز خوب است و فقط سطح فاکتور التهابی esr بالا است که میتواند بدلیل درد یا تب یا حساسیت در هنگام بیماری باشد اگر هیچ یک نبوده آزمایش آنالیز و کشت ادرار هم انجام دهید