سلام خدمت پزشک عزیز اوما
بی زحمت یه نگاهی به آنومالی اسکن من میندازید و بفرمایید اوضاع چطوره؟
خانم دکتر من آزمایش سلفری دی ان ای دادم و خدا رو شکر مشکلی نبود
فقط توی ۱۸ هفته برای آنومالی اسکن نی نی جون همکاری نکرد و دو روز مدام ما رو اذیت کرد و آخرش طبق نظر دوتا جنین شناس و پزشک خودم مجبور به تکرار آنومالی توی این هفته شدم😊
سوال دومم اینه که سن بارداری من توی سونوگرافی ان تی سه روز با سن بارداری براساس پریود اختلاف داشت الآن سن بارداری من توی آنومالی هم شش روز با ان تی اختلاف داره
یعنی جمعا ده روز اختلاف سن بارداری اصلی من با سن بارداری برا اساس پریود
آنومالی اسکن رو مرکزی رفتم که خیلی پیشرفته تر از مرکز ان تی بود،حالا سن بارداری من چنده😅
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



410
1402/06/29



