سلام خدمت خانم دکتر و دوستان اومایی جواب ازمایشمو امروز گرفتم لطفا هر کی بلده تفسیرش کنه برام
پرسش (1402/06/29):
جواب ازمایش قند و چربی لطفا هر کی میدونه تفسیر کنه برام ممنون
400
52
1402/06/29
سوال کننده
0
1402/06/29
سوال کننده

0
1402/06/29
-****** ..
فکر کنم یه صفحه دیگه هم باید باشه،، یا صفحه رو عکس کاملش نفرستادی
0
1402/06/29
سوال کننده
نه همین بوده هم قند هم چربی
0
1402/06/29
-****** ..
اون قسمتا که با خودکار نوشته، عددی چیزی جلوش نوشته نیست؟؟
0
1402/06/29
سوال کننده

این کامل ترش
0
1402/06/29
سوال کننده
نه این داروست
0
1402/06/29
-****** ..
دارو نیست که نوشته قند، چربی
1
1402/06/29
-****** ..
این ازمایش هم که فرستادی تا جایی که من دیدم نرماله
0
1402/06/29
سوال کننده
صبر کن برگشو بیارم عکس کامل میفرستم
0
1402/06/29
سوال کننده

اینه
0
1402/06/29
-****** ..
قندت ۹۰هست، خوبه
1
1402/06/29
-****** ..
کلسترولت بالاست
1
1402/06/29
-****** ..
چربی ۳۴۸باید فکر کنم زیر ۲۰۰باشه
0
1402/06/29
سوال کننده
چرا عدد کلسترول من تو برگه نمیبینم
1
1402/06/29
-****** ..
همونا که با خودکار نوشته
1
1402/06/29
-****** ..
ولی تو برگه چاپ نکرده، نمیدونم چرا
0
1402/06/29
سوال کننده
اره فک کنم نرمالش ۱۵۰ یا ۱۶۰باشه
0
1402/06/29
سوال کننده
اره میگم ک من ندیدم تو برگه برا همین شک داشتم
0
1402/06/29
سوال کننده
من خیلی رعایت میکنم ورزش میکنم دارم وزن کم میکنم چربی هم خیلی کم استفاده میکنم اصلا تعجبم چرا اینقد بالاس
0
1402/06/29
سوال کننده
البته سابقه داریم تو خانواده از طرف مادری
1
1402/06/29
-****** ..
اره ارثی هم میشه ولی بیشتر باید رعایت کنی،
1
1402/06/29
سوال کننده
دیگه بیشتر حواسمو جمع میکنم انشاالله ک بیاد پایین
0
1402/06/29
-****** ..
انشالا
0
1402/06/29
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
تالاسمی مینور که ندارید درست هست؟
تالاسمی مینور که ندارید درست هست؟
0
1402/07/01
سوال کننده
سلام ممنون از لطفتون نه ندارم شکر خدا
1
1402/07/02
پزشک اوما
عزیزم سطح کلسترول بالاتر از حد طبیعی است حتما اگر وزن بالا است کم شود و رژیم غذایی را اصلاح کرده و ورزش کنید، نوروبیون برای دو ماه یک هفته در میان بزنید و بعد cbc با چک فولات و. فریتین و ب 12 تکرار شود
0
1402/07/02
سوال کننده
ممنون از پاسخگوئیتون دکتر برام قرص چربی آتورواستاین۴۰ برام نوشته یه ماه بخورم دوباره برام ازمایش بدم ورزشم تقربیا هر روز انجام میدم پیش اینکه ازمایش بدم در حال کم کردن وزن بودم از ۸۱رسیدم به ۷۴
0
1402/07/02
سوال کننده
بعدشم یه سری ازمایشات کامل دادم ک عکسشو الان میفرستم
0
1402/07/02
سوال کننده

0
1402/07/02
سوال کننده

0
1402/07/02
سوال کننده

0
1402/07/02
سوال کننده

این سونو کبدم دادم
1
1402/07/03
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من و حتما همین روال را ادامه دهید ❤️
کم کاری تیروئید دارید حتما به متخصص غدد مراجعه کنید.
سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است برای دو ماه هفته ای یک عدد پرل ویتامین دی 50 هزار مصرف کرده و سپس آزمایش را تکرار کنید اگر شیردهی از سینه دارید، به جای این روش روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید.
ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟
سونوگرافی خوب است
کم کاری تیروئید دارید حتما به متخصص غدد مراجعه کنید.
سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است برای دو ماه هفته ای یک عدد پرل ویتامین دی 50 هزار مصرف کرده و سپس آزمایش را تکرار کنید اگر شیردهی از سینه دارید، به جای این روش روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید.
ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟
سونوگرافی خوب است
0
1402/07/03
سوال کننده
بله شیردهی از سینه دارم ترشحات نه زیاد ندارم فقط گاهی تو دوران تخمک گذاریم دارم ک اونم یه رنگ طبیعی داره مثل همه دورهای تخمکگذاریه سوزش خارش هیچی ندارم بو دار هم نیست
1
1402/07/03
پزشک اوما
بنابراین روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید. بعد 4 ماه آزمایش تکرار شود. آخرین بار کی پاپ اسمیر انجام دادید ؟
0
1402/07/04
سوال کننده
تا حالا انجام ندادم پاپ اسمیر
1
1402/07/05
پزشک اوما
عزیزم باتوجه به نتیجه آزمایش ادرار و اینکه قطعا بیشتر از یک سال از شروع رابطه واژینال گذشته حتما تست را. انجام دهید این تستی نیست که پشت گوش بیندازید
1
1402/07/05
سوال کننده
ممنون از لطفتون چشم در اولین فرصت انجامش میدم حتما🌹
1
1402/07/05
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم ❤️😘❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




