سلام دکتر عزیز و دوستان گرامی
سونو منو نگاه بندازین روز ۱۱ سیکل انجام دادم
احتمال بارداری هست؟احتمال افزایش اندومتر هست ک باردار شم؟
پرسش (1402/06/29):
ضخامت کم آندومتر و کیست
570
24
1402/06/29
سوال کننده
0
1402/06/29
سوال کننده

0
1402/06/29
فاطمه 💕
سلام عزیزم
دارو استفاده نمیکنی؟
استرادیول برای ضخامت خوبه
دارو استفاده نمیکنی؟
استرادیول برای ضخامت خوبه
0
1402/06/29
سوال کننده
دارو برای ضخامت نه
کیست هم اولین باره ک دارم
دفه قبل ضخامت ۱۱ بود نمیدونم چرا انقد کمه
استرادیول زود ضخامتو بالا میبره؟مثلا از امروز شروع کنم تا ۴ ۵ روز دیگ میزون میشه؟؟چجوریه مصرفش؟؟
کیست مشکلی ایجاد نمیکنه؟
کیست هم اولین باره ک دارم
دفه قبل ضخامت ۱۱ بود نمیدونم چرا انقد کمه
استرادیول زود ضخامتو بالا میبره؟مثلا از امروز شروع کنم تا ۴ ۵ روز دیگ میزون میشه؟؟چجوریه مصرفش؟؟
کیست مشکلی ایجاد نمیکنه؟
0
1402/06/29
samaneh s
اول کیست رو درمان کن بعد اقدام کن.
0
1402/06/29
samaneh s
منم سه ماه قبل بارداری ضخامتم ۶بود.گفت کمه.دیگه نرفتم سونو.باردار شدم مشکلی هم تو سونو گرافی هام نگفتن که ضخامت رحمت کمه یا مشکل داره.
0
1402/06/29
samaneh s
زن که باردار بشه خود بدنش مکانیسم حفاظت از جنین رو بالا میبره ضخامت و ....مگر اینکه مشکل اساسی داشته باشه
0
1402/06/29
فاطمه ح
بااین ضخامت بارداری صورت نمیگیره ضخامت باید ۶ ب بالا باشه
برا بالا بردن ضخامت باید استرادیول مصرف کردش
از شب ۵ پریودی باید مصرف بشی تااخر همون ماه اگ باردار شدی ک استرادیول باید ادامه داشته باشه و توبارداری کم کم قطع میشه
اگ باردار نشی قطع میکنی پریود بشی
طبق دستور پزشک میگ که چقدر باید مصرف بشه
برا بالا بردن ضخامت باید استرادیول مصرف کردش
از شب ۵ پریودی باید مصرف بشی تااخر همون ماه اگ باردار شدی ک استرادیول باید ادامه داشته باشه و توبارداری کم کم قطع میشه
اگ باردار نشی قطع میکنی پریود بشی
طبق دستور پزشک میگ که چقدر باید مصرف بشه
0
1402/06/29
سوال کننده
دکتر بهم استرادیول ۱ میلی داد ۱۰ تا دونه روزی یکی
من روزی دوتا بخورم بهتر نیست؟زودتر ضخامت بره بالا
ب توجه ب فولی ۲۲ و ۱۵ ای ک دارم
من روزی دوتا بخورم بهتر نیست؟زودتر ضخامت بره بالا
ب توجه ب فولی ۲۲ و ۱۵ ای ک دارم
0
1402/06/29
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
داروی خاصی استفاده کرده بودید؟ طول سیکل ها چند روزه هست ؟
داروی خاصی استفاده کرده بودید؟ طول سیکل ها چند روزه هست ؟
0
1402/06/29
سوال کننده
دارو ک از روز ۳ پریود لتروزول و کلوموفین استفاده کردم و روز ۱۰ سیکل سینال اف زدم
قبلا هم لتروزول استفاده کردم ولی ۲ ماه کنار گزاشتم و ا ماه باز شروع کردم
بعلاوه اینوفولیک.و ویتامین و پونیکا
طول سیکل با دوفامد ۳۰ روزه بود ولی دوماه اخیر ۲۴ و ۲۷ روزه شد
قبلا هم لتروزول استفاده کردم ولی ۲ ماه کنار گزاشتم و ا ماه باز شروع کردم
بعلاوه اینوفولیک.و ویتامین و پونیکا
طول سیکل با دوفامد ۳۰ روزه بود ولی دوماه اخیر ۲۴ و ۲۷ روزه شد
0
1402/06/29
سوال کننده
این کیستو چجوری باید رفع کرد؟؟
میتونم روزی ۲ تا استرادیول بخورم ک زودتر بره بالا و انشالله باردار شم
همسرمم ضعیف بود ولی دو ماه دارو مصرف کرد و همه چیزش اوکی شده
میتونم روزی ۲ تا استرادیول بخورم ک زودتر بره بالا و انشالله باردار شم
همسرمم ضعیف بود ولی دو ماه دارو مصرف کرد و همه چیزش اوکی شده
0
1402/06/29
فاطمه ح
لتروزول باعث کم شدن ضخامت میشه بهتره همون کلومیفن رو بخوری
ن روزی دوتا خوب نیس یهو ضخامتت خیلی میره بالا و دردسر میشه برات همون یکی جوابه
ن روزی دوتا خوب نیس یهو ضخامتت خیلی میره بالا و دردسر میشه برات همون یکی جوابه
0
1402/06/29
سوال کننده
ممنون عزیزم
پس یکی میخورم
فقط میترسم تخمک گزاری بکنم و ضخامتم نرسیده باشه حد نرمال.واس همین گفتم دوتایی بخورم ک زودتر تموم شه ضخامت میزون شه
پس یکی میخورم
فقط میترسم تخمک گزاری بکنم و ضخامتم نرسیده باشه حد نرمال.واس همین گفتم دوتایی بخورم ک زودتر تموم شه ضخامت میزون شه
0
1402/06/29
فاطمه ح
منم همین ترسو داشتم ولی بایکی ج گرفتم
0
1402/06/30
پزشک اوما
عزیزم استرادیول را با دوز تجویزی ادامه دهید و با پزشکتان درمورد زمان تزریق hcg مشورت کنید ،لوبیا سبز خیلی خیلی حیلی زیاد بخورید تا به بهبود ضخامت اندومتر کمک شود
0
1402/06/30
سوال کننده
دکتر گفتن چون این سایز فولی داری hcg نمیخواد
مشکلی پیش نمیاد نزنم؟؟
مشکلی پیش نمیاد نزنم؟؟
0
1402/06/30
پزشک اوما
مشکلی ندارد اگر بزنید بهتر است ولی احتمالا باتوجه به ضخامت اندومتر چنین نظری داده اند
0
1402/06/30
سوال کننده
شنبه روز ۱۴ سیکل
لازمه یه سونو برم برای ضخامت اندومتر ک ب ۷ رسیده باشه و اگ تخمک آزاد نشده آمپول تزریق کنم؟
لازمه یه سونو برم برای ضخامت اندومتر ک ب ۷ رسیده باشه و اگ تخمک آزاد نشده آمپول تزریق کنم؟
0
1402/06/30
سوال کننده
سونو شکمی بدم یا واژینال؟
0
1402/06/30
سوال کننده
درد سینه هام و تخمدانم داره شروع میشه
بنظرم تخمک گزاری نزدیکه
روزی ۲ تا استرادیول بخورم یا یکی خوبه با این شرایط؟
بنظرم تخمک گزاری نزدیکه
روزی ۲ تا استرادیول بخورم یا یکی خوبه با این شرایط؟
0
1402/06/30
پزشک اوما
بله میتوانید انجام دهید و شکمی کفایت دارد، در مورد دوز استرادیول پزشکتان باید نظر بدهند عزیزم بهتر است با دوز تجویزی جلو بروید
1
1402/06/30
سوال کننده
ممنون دکتر جان
0
1402/06/31
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💐💐
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




