سلام دیشب دکتر ب دخترم شربت آزیترومایسین داد درستش کردم آب ریختم تو شربت یکم از خط نشان رفت بالاتر خاصیتشو از دست میده؟ لازمه یکی دیگه بخرم؟؟؟