سلام خدمت دکتر
دکتر چند وقت پیش من بیماری آنژین گلو گرفتم و قرص سرماخوردگی و آزیتروماسین دکتر داد
الان گلوم سوزش خوبه فقط سرفه همراه با خلط دارم
الان که شیر میدم چرک خشک کن بخورم مشکلی برای شیرم نداره ؟؟ چه نوع چرک خشک کنی بخورم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



190
1402/06/27


