آمپولامو یکیشو دوشنبه زدم یکیشو چهارشنبه
نفس بگیر دختر کافیه دیگه😂🤣
من همین روزا ک داری تخمک گذاری رو اقدام داشتم دوبار فقط
آخه دکتر گفتن یه هفته بعد آمپول نزدیکی داشته باشم من امپولامو با فاصله زدم نمیدونم بعد امپول اول یا آمپول دوم یه هفته نزدیکی داشته باشم
نه کیت نه سونو هیچی هیچ فقط از رو ترشحات اقدام کردم همین
دخترا چرا میگن بعد تخمک گذاری که گذشت اقدام نداشته باشیم برای من سوال
محبوبه اولین روز پریودی من 8 بود یه روز قبل تو، منتها نمیدونم بعد از این اقدام داشته باشم یا نه
اگه داشته باشیم چی میشه. میتونیم رابطه داشته باشیم یا نه باید بمونیم تا روز موعد 😀😀😀
یک هفته قبل موعد ت اقدام نداشته باشی بهتره منم دکترم گفت
من جمعه هفته دیگه موعد پریودمه
یعنی این هفته و هفته دیگه نداشته باشم اصلا. خیلی زیاده دو هفته میشه 😶
خب میخای از دکتر بپرس راهنماییت میکنه
گفت تا 20 پریود اشکال نداره
سلام به روی ماهتون عزیزم
جان دلم تقویم منطبق بر طول سیکل ها است شما بر اساس زمان تزریق آمپول جلو رفته و تا یک هفته بعد تزریق ادامه دهید 💓
خانم دکتر از اولین آمپول یک هفته نزدیکی داشته باشم یا دومی که چهاردهم سیکلم بوده؟
تا دوروز دیگه نزدیکی داشته باشم؟
امروز بیستم سیکلمه و ده روز دیگه باید پریود بشم