سلام وقتتون بخیر پسر من ۱۳ماهشه
خوب غذا و میوه میخوره
روزی بین ۱۰تا ۱۵پیمانه هم شیر میخوره
شش تا دندون کامل داره و دوتا دندون پیشین جلو هم سفید شدن .
وقتی یه تایمی رو غذا و شیر نمیخوره دهنش بو میده یا وقتایی که از خواب بیدار میشه عین ادم بزرگا
ایا طبیعی هست؟؟؟
پرسش (1402/06/27):
بوی بعد دهان بچه ۱۳ماهه
432
12
1402/06/27
سوال کننده
0
1402/06/27
Samir
رفلاکس داشته؟
آلرژی چطور؟
آلرژی چطور؟
0
1402/06/27
سوال کننده
قبلا داشت
0
1402/06/27
سوال کننده
رفلاکس تا هفت ماهگی داشت
0
1402/06/27
Samir
از اونِ
دکتر پسرم گفت از رفلاکس
ولی یه ازمایش مدفوع ببر خدای نکرده عفونت گوارشی نباشه
دکتر پسرم گفت از رفلاکس
ولی یه ازمایش مدفوع ببر خدای نکرده عفونت گوارشی نباشه
1
1402/06/27
سوال کننده
آزمایش مدفوع دادم عفونت نداشت ولی وقت گرفتم از گوارش میبرم
0
1402/06/27
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
وقتتون بخیر 💓
عزیزم این مسئله میتواند به دلیل همان سوابق رفلاکس باشد اما نظر متخصص گوارش اطفال را هم جویا شوید🌱🌱
وقتتون بخیر 💓
عزیزم این مسئله میتواند به دلیل همان سوابق رفلاکس باشد اما نظر متخصص گوارش اطفال را هم جویا شوید🌱🌱
1
1402/06/28
سوال کننده
ممنون
0
1402/06/28
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم 💓
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




