سلام خانومای عزیز، میشه این سونو رو برام بخونید، به دکتر نشون دادم، ولی چیزی جز اینکه شرایط خوبی داری ازش نشنیدم، اما مامای اوما، گفت مشکل داره، دکترمو عوض کنم یعنی؟ اقدام به بارداری دارم،
0
1402/06/27
Zi Zi
عکس نفرستادی که
0
1402/06/27
سوال کننده

خاک به سرم یادم رفت😂😂🤦🤦
0
1402/06/27
سوال کننده
قشنگ عقلم داره زائل میشه😂😂🤦🤦🤦
0
1402/06/27
Zi Zi
دور از جونت عزیزم
0
1402/06/27
Zi Zi
قرص محرک خورده بودی؟
0
1402/06/27
سوال کننده
مدروکسی و لتریزول،
0
1402/06/27
Zi Zi
امپول ازادسازی نزدی؟
0
1402/06/27
سوال کننده
نه ،چیزی بهم ندادن
0
1402/06/27
Zi Zi
به نظر من تو اصلا نیازی به لتروزول نداشتی چون فولیکول ها خیلی بزرگ شدن و تبدیل به کیست شده
0
1402/06/27
Zi Zi
حالا لتروزول هم ک خوردی باااید امپول ازادسازی میزدی ک کیست نشه
0
1402/06/27
سوال کننده
خیرِ سرم، این دکتر که میرم مثلا بهترین دکتر و براش صف میبندن
0
1402/06/27
سوال کننده
من علائمی برای کیست و مشکل تخمدان ندارم، موندم چیکار کنم
0
1402/06/27
Zi Zi
به نظر من دکترتو عوض کن...احتمالا یه سونو روز 5 پریود میده ببینه اصلا تنبلی داری بعد لتروزول اگ لازم بود مصرف کنی.
0
1402/06/27
Zi Zi
چون به تخمدانها هم فشار اورده زده ابعادش بزرگتر شده
0
1402/06/27
سوال کننده
تنها علائمی که دارم موی زائدِ، که از 20 سالگی اومد سراغم
0
1402/06/27
Zi Zi
این کیستها درد و فلان ندارن با همون پریودم معمولا رفع میشه
0
1402/06/27
سوال کننده
یعنی برای خوردن قرص بوده؟
0
1402/06/27
Zi Zi
احتمالش هست ولی نگران نباش مقطعیه و برمیگرده... قبلا سونو نداده بودی؟
0
1402/06/27
سوال کننده
والا بهم گفتن سندروم تخمدان پلی کیستیک گرفتی، یعنی فقط سکته نکردم
0
1402/06/27
سوال کننده
داده بودم، اصلا این چیزا رو نداشت
0
1402/06/27
Zi Zi
ببین تنبلی یا پلی کیستیک فرقی نداره..لتروزول میدن تا تخمدان فعال بشه... گاهی لتروزول باعث مبشه فولیکول زیادی بزرگ بشه ک باید قبل این اتفاق امپول آزادسازی بزنی
0
1402/06/27
Zi Zi
ولی کیست تو مال پلی کیستیک بودن نیست
0
1402/06/27
Zi Zi
به نظر من طبیعیم میتونسی باردار بشی
0
1402/06/27
سوال کننده
سونو رو دکتر دیدنی، آنقدر به به و چهچه کرد که، احتمال داره دوقلوزایی داشته باشی و.....، الان با این چیزا پس فقط الکی گفته
0
1402/06/27
Zi Zi
خب پس از عوارض دارو ممکنه باشه... البته من دکتر نیستم این اطلاعاتم تجربی بدست اوردم بعد از 3 تا سقط
0
1402/06/27
Zi Zi
اون 28 و 30 بعید میدونم ازاد بشن ولی اگر ازاد بشن احتمال 2 قلویی هم هست
0
1402/06/27
سوال کننده
من فقط رفتم دکتر، که آزمایشهای قبل بارداری و این چیزا رو ازم بگیره، این ماهم گفت، دیگه نیا دکتر ، جالبش اینه من کلا ۴ ماه اقدام دارم
0
1402/06/27
Zi Zi
در کل اون فولیکول 21 خیلی خوبه ان شاء الله که همین ماه میگیره نترس
0
1402/06/27
سوال کننده
عزیزم، چرا سقط؟ خیلی سخت باید باشه🤦
0
1402/06/27
سوال کننده
کنار این دوتا عدد، نوشته کیست، فولیکول کیسته؟
1
1402/06/27
Zi Zi
فولیکولی ک زیاد از حد بزرگ بشه میشه کیست
0
1402/06/27
Zi Zi
اصلا سونو ندادی ببینی تنبلی داری بعد دارو بگیری؟
0
1402/06/27
سوال کننده
کاش اون دکترم اندازه شما توضیح میداد و من رو به فهم موضوع میرسوند،
0
1402/06/27
Zi Zi
مشکل ایمنی دارم. بدنم جنین رو پس میزنه
0
1402/06/27
سوال کننده
چند بار ، به وقتای مختلف فرستادم سونو، گفت تنبلی نداری
0
1402/06/27
Zi Zi
خب پس چرا دارو داده؟!!
0
1402/06/27
سوال کننده
خدا بزرگه، به وقتش دلتو شاد میکنه، منم برات دعا میکنم، هر چی صلاحته اتفاق بیافتد😍
0
1402/06/27
سوال کننده
🥺🥺🥺🥺🤔
0
1402/06/27
Zi Zi
حالا دیگ استفاده کردی اشکال نداره عزیزم ان شاء الله که همین ماه میگیره
0
1402/06/27
Zi Zi
مشکلاتت در کل مال دارو بوده اگ باردار شدی ک ان شاء الله میشی ک هیچ...اگر خدایی نکرده پریود شدی پیش این دکتر نرو
0
1402/06/27
سوال کننده
من چند سال نخواستم، الان که میخوام و عقب میافته، یه کم با اعصابم بازی میکنه
0
1402/06/27
Zi Zi
ممنونم عزیزم ان شاء الله که دل خودتم بزودی شاد میشه😘😍
0
1402/06/27
سوال کننده
حتما،
0
1402/06/27
سوال کننده
مرسی که جواب دادی😘
1
1402/06/27
Zi Zi
بخاطر استرسه... کلاس هنری و ورزش برو استرستو کم کن
0
1402/06/27
Zi Zi
قربونت عزیزم ❤️😘
0
1402/06/27
عاطی ...
سلام دوست عزیز. آزمایش دادید که متوجه شدید مشکل ایمنی دارید؟
0
1402/06/27
Mary تنها
ایشون اصلا مشکلی ندارع چرا قرص مصرف کردی فولیکولش کیست شده .ب منم دکتر محرکو امپول آزادسازی داد استفاده نکردم خداروشکر بدون دارو گرف.اینجور باردار شدن خودش استرس خالصه
1
1402/06/27
سوال کننده
من که نمیدونستم دکتر چی میده خواهر، خوردم، اون چند ماهی هم که خوردم بخدا همش دردسر و استرس کشیدم، الان گفته دیگه نیا، مشکلی نداری، خو تو که دیدی من مشکل ندارم، چرا باید قرص بدی آخه🤦🤦🤦
0
1402/06/27
Mary تنها
واقعاً ک... ادم نمیدونه چی بگه دکترام همه پولکی یا بیسواد شدن من به شخصه تا مشکل جدی برام پیش نیاد نمیرم دکتر صدتا درد مرض دیگه صد آدم میارن
0
1402/06/27
سوال کننده
منم تقریبا دکتر نمیرم، اینم که رفتم فقط واسه آزمایشهای قبل بارداری و اینا بود، بعدم این دکتر واسش صف وایمیستن، اینم شانسه منه دیگه
0
1402/06/28
محب الحسین(ع) 💚
تا یک سال اقدام طبیعی هست
1
1402/06/28
محب الحسین(ع) 💚
یه بار که کلا قرص و چیزی نخوردی روز ۱۴ برو چکاپ ولی بعید میدونم تنبلی داشته باشی سه تا فولیکول شدن با دارو
1
1402/06/28
محب الحسین(ع) 💚
یه هشت ماه اینا شد اون موقع برو دکتر دارو بخور و به قول بچه ها آمپول بزن اگه لتروزول خوردی و چند روز بعد قرص سونو باید شی
0
1402/06/28
Zi Zi
بله عزیزم
1
1402/06/28
سوال کننده
میدونم عزیزم، فقط خواستم با کلاس باشم برم زیر نظر دکتر از اول، نمیدونستم اینجور سرویس میشم🤦
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم



487

