سلام پزشک محترماوما
من امروز روز ۲۸ سیکلم تست بتا انجام دادم و مثبت بود .
قبلا سابقه سقط قبل از تشکیل قلب داشتم .خودبه خود دچار لک بینی و بعد خونریزی شدم
الان هم نگرانم
روزی ۱۰ ساعت بخاطر کارم میشینم
ایا لازمه شیاف یا آسپرین رو شروع کنم ؟
پرسش (1402/06/26):
آزمایش بتا مثبت .
857
19
1402/06/26
سوال کننده
1
1402/06/26
سوال کننده

0
1402/06/26
سوال کننده
تنبلی تخمدان دارم که بخاطرش روزی ۲ تا گلوکوفاژ میخوردم
ادامه بدم خوردنشو ؟
ادامه بدم خوردنشو ؟
0
1402/06/26
سوال کننده
همچنین مشکل تیروئید هاشیموتو دارم و قرص لووتیروکسین استفاده میکنم
0
1402/06/26
سوال کننده
تو چندماه اخیر هم مکمل فموبرا خوردم
اسیدفولیک جدا بخورم ؟
اسیدفولیک جدا بخورم ؟
0
1402/06/26
سوال کننده
پیشاپیش از حسن توجه اتون سپاس گزارم 🙏
1
1402/06/27
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم پاسخ سوالات به ترتیب در ساعت کاری داده میشود لطفا جز در موارد اورژانسی در تاپیک پشتیبانی اعلام نکنید 🌱
در حال حاضر در آزمایش فعلی مشکلی وجود ندارد و در رابطه با مصرف آسپرین ممنوعیتی نیست میتوان استفاده کرد اما در رابطه با استفاده از شیاف من به شخصه توصیه میکنم ابتدا با سونوگرافی در زمان مناسب از داخل رحمی بودن بارداری اطمینان حاصل شود بعد شیاف آغاز گردد البته که بعضی از همکاران به صورت زود هنگام شیاف میدهند بنابراین بهتر است از پزشکتان در این مورد جویا شوید. در رابطه با گلوکوفاژ نیز نظرات متفاوت هستند برخی پزشکان توصیه میکنند به محض بارداری قطع شود و برخی دیگر تداوم آن را تا هفته ۵ و حتی بیشتر لازم میدانند، بنابراین فعلا تا زمان مراجعه به پزشکتان ادامه داده و حتما نظر ایشان را جویا شوید، عملکرد تیرویید فعلا خوب است ، فموبرا 1 میخورید؟ همچنان ادامه دارد؟
عزیزم پاسخ سوالات به ترتیب در ساعت کاری داده میشود لطفا جز در موارد اورژانسی در تاپیک پشتیبانی اعلام نکنید 🌱
در حال حاضر در آزمایش فعلی مشکلی وجود ندارد و در رابطه با مصرف آسپرین ممنوعیتی نیست میتوان استفاده کرد اما در رابطه با استفاده از شیاف من به شخصه توصیه میکنم ابتدا با سونوگرافی در زمان مناسب از داخل رحمی بودن بارداری اطمینان حاصل شود بعد شیاف آغاز گردد البته که بعضی از همکاران به صورت زود هنگام شیاف میدهند بنابراین بهتر است از پزشکتان در این مورد جویا شوید. در رابطه با گلوکوفاژ نیز نظرات متفاوت هستند برخی پزشکان توصیه میکنند به محض بارداری قطع شود و برخی دیگر تداوم آن را تا هفته ۵ و حتی بیشتر لازم میدانند، بنابراین فعلا تا زمان مراجعه به پزشکتان ادامه داده و حتما نظر ایشان را جویا شوید، عملکرد تیرویید فعلا خوب است ، فموبرا 1 میخورید؟ همچنان ادامه دارد؟
1
1402/06/27
سوال کننده
خیلی ممنون از محبتتون
ببخشید بخاطر استرسم عجول بودم 💚
ببخشید بخاطر استرسم عجول بودم 💚
0
1402/06/27
سوال کننده
بله روزانه یک قرص فموبرا همراه با وعده غذایی اصلی میخوردم
0
1402/06/27
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️ تا کی مصرف کردید؟
0
1402/06/27
سوال کننده
تا همین دیشب
0
1402/06/27
سوال کننده
لازمه قطع کنم و فقط فولیک اسید ۱ بخورم ؟
ویتامین د ۱۰۰۰ چی ؟
ویتامین د ۱۰۰۰ چی ؟
1
1402/06/27
پزشک اوما
سطح ویتامین دی خوب است دو روز در هفته ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید کفایت دارد فعلا نیازی به مصرف هر روزه نیست و بله فولیک اسید 1 را جایگزین کنید 💓
1
1402/06/27
سوال کننده
تشکر
ممنون از همراهیتون خانم دکتر ❤❤❤
ممنون از همراهیتون خانم دکتر ❤❤❤
0
1402/06/28
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💓🌱💓
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بی بی چک مثبت آزمایش بتا ۳
- بچه ها ببخشید من رفتم آزمایش دادم رنج منفی آزمایشگاه 0.5 تا 5 بود ولی بتای من ۱۲ بود ینی با وجود هاله ی بی بی چک من باردارم
- ۵ روز قبل از موعدم بتام ۱۲ بود ۴۸ ساعت بعدش بتام شد ۲۰
- بتام اومد پایین امروز😢😢😢😢😭😭😭😭
- کسی بوده روز موعدش آزمایش خونش منفی باشه ولی بعدش مثبت شه؟
- تفسیر آزمایش بتا بعد از کورتاژ
- بتا ۵۰۰۰ در هفته پنجم بارداری
- زدن آمپول بتا(ریه) در ۳۳ هفته
- امپول بتامتازون در بارداری
- پریود نمیشم، آز منفی




