سلام پزشک اوما و مادران اومایی. یکساله سزارین شدم. ۴ روزی میشه درد شدید بخیه از داخل دارم. وسط بخیم موازی با ناف درد میکنه یکم دست زدم بیشتر دردم اومد. کمردرد، درد و سنگینی رحم و تکرر ادرار هم دارم.ولی کار سنگین انجام ندادم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



512
1402/06/25




