سلام خدمت خانم دکتر محترم ،من به یکی از فامیل گفتم داروخونه بود برای پسرم قطره آهن و مولتی بگیره ،اینارو گرفته ،ببینید میشه به نوزاد ۷ونیم ماهه اینارو داد ودوزشم چقدر باشه،عکسشو میذارم ،واسنکه اینا خوبه یا بهترشو بگیرم خودم؟ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



523
1402/06/25




