سلام دکتر اومای عزیز خوبین خسته نباشید ببخشید من یه دختر ۱۶ ماهه دارم که از ظهر علائمش با تب شروع شد و سرما خورده و الان تب داره و بینیش کیپه و یه مقدار کم سرفه میشه بگین چیکار کنم ؟وزنش هم ۸۸۰۰
0
1402/06/25
Nazanin 🧚♀️
عزیزم چرا پیش پزشک نمیبری معاینه ش کنه خیالت جمع بشه
1
1402/06/25
ریحانه ❤️
دختر منم سرماخورده دیشب تو تب داشت میسوخت
من برا تبش استامینوفن دادم
قطره پلارژین کیدز
برای بینیش هم اسپری بزن
من برا تبش استامینوفن دادم
قطره پلارژین کیدز
برای بینیش هم اسپری بزن
0
1402/06/25
سوال کننده
تعطیله اخه امروز فردا میبرم عزیزم
0
1402/06/26
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید و ممنونم بابت محبتی که به من دارید ، امیدوارم شما هم خوب باشید 💙
عزیزم درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟شربت پلارژین را شروع کنید
زنده باشید و ممنونم بابت محبتی که به من دارید ، امیدوارم شما هم خوب باشید 💙
عزیزم درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟شربت پلارژین را شروع کنید
0
1402/06/26
سوال کننده
خانوم دکتر ظهر که تب کرد بهش پاراکید دادم و ساعت ۹هم بهش دوباره پاراکید رو دادم الان که ساعت ۱ونیمه تبش۳۸.۲
0
1402/06/26
پزشک اوما
عزیزم میتوانید هر 4 ساعت استامینوفن بدهید ، شربت میدهید؟
0
1402/06/26
سوال کننده
دکتر یه ساعت پیش ۱سی سی پاراکید دادم پاشویه ش هم میکنم تبش پایین نمیاد چیکارش کنم؟
0
1402/06/26
سوال کننده
چه شربتی دکتر ؟
0
1402/06/26
پزشک اوما
عزیزم شربت استامینوفن بدهید دلبندتان یک سال دارد، قطره میدهید؟
1
1402/06/26
پزشک اوما
پیاز حلقه شده کف پاها بگذارید
0
1402/06/26
سوال کننده
بله خانوم دکتر قطره ی استامینوفن دادم آخه شربت استانینوفن ندارم ایبوپروفن میشه؟
0
1402/06/26
پزشک اوما
ایبوپروفن فقط برای تب خیلی بالا باید استفاده گردد. شربت بخرید در خانه داشته باشید، اگر هم قرار به ایبوپروفن بود هر 6 ساعت یک سوم وزن دلبندتان ایبوپروفن بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



239

