انگار خط پشت باسنش کشیده شده باز شده از هم یکمم سرخه
موقع سشستن با دستت زخم نشده؟
انگار پوستش خشک شده ترک خورده
عزیزم خیلی دردم داره با روغن چربش کن
شاید پوستش کش اومده. خورده زمین یا موقع جابجا شدن
اخی عزیزم حتما حتما کرم زیاد بزن ک خشک نباشه اذیت کنه چون پوشک ک میزنی پوشک کرمو جذب میکنه بنابراین زیاد بزن روش بمونه بعد ببند طفلی الان دردش میاد
چرا همیشه بهش کرم اردن میزنی وقتی نسوخته هیچ کرمی ب بدنش نزن فقط همین خطوچربش کن ازخشکی اینجورشده
نه خیلی آروم و بااحتیاط میشورمش😕
همیشه کرم میزنم بعد شستنش
خشکیم نداره
از نزدیک ک ببینی حتی انگار حالت خیسی داره این ترکا
تازه راه افتاده مدام بلند میشه و میفته زمین
ممکنه برا اون باشه
اما خشک نیستا بیشتر شبیه زخمه
گفتم کرم محافظه یه موقع عرق نکنه بدنش اذیت شه
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
شوینده یا پوشک تغییر نکرده؟
پوشکش نه همون همیشگیه
شامپوشم تازگیا عوض نشده چند هفته ای هس عوض کردم
عزیزم ریکاو بزنید اگر بهتر نشد مراجعه کنید ترکیب کالاندولا و زینک اکساید هم میتواند مناسب باشد