سلام خانم دکتر عزیز
ب ازای هر ۹۰ سی سی یک قاشق سرلاک داخل شیشه نوزاد بریزیم مشکلی نداره؟
نیازی نیست به نوزاد جداگانه آب داد؟
خواب زیاد نوزاد در طول روز طبیعیه؟
از چه سنی باید شیرخشک شماره۲رو شروع کنم؟
نوزادم نارس باوزن ۱۲۰۰بدنیا اومده و وزن امروزش۴۴۰۰هست .
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



418
1402/06/24




