سلام پزشک اوما خسته نباشید دخترم از دو سه ماهگی اگزمای خفیف گرفت و مرتب کرم استفاده میکنم ک خوب میشد الان مدتیه خیلی شدید شده بهش کرم سیوند زدم ثمین زدم کرم مرطوب کودک و هیدروکرتیزون با دستور پزشک زدم.
مجدد بردم پزشک نئوتادین داد بازم جواب نگرفتم.
۱ هفته ست بردم دکتر سنتی اونم کرم bitroy داد و گفت رژیم بگیرم گوجه بادمجان کاکائو تخم مرغ خیارشور و ... نخورم ک رعایت کردم
دخترم نه تنها خوب نشد بلکه بدترم شده
تو رو خدا یه راهکار بدید الان بچمو کجا ببرم دکتر دیگه؟
همش گریه میکنه همش میخارونه تا خون بیاد محل رخمش
رو سینه و کمرش زیاده روی رون پشت زانو رو بازو هم هست ولی کمتره
دخترم فقط شیر خودمو میخوره
بهش سوپ میدم مرغ هویج رشته سیب زمینی جعفری
بهش پلو ماش دادم جدیدا
بهش کته میدم
پوره سیب زمینی میدم
هنوز پیاز نذاشتم تو غذاش گوجه رب گوجه ندادم بهش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



327
1402/06/24




