سلام خانم دکتر جان خواهرزادم ۴ سالشه ۳ هفته پیش سرماخورده با سرفه شدید داروهای پلارژین وآموکسی ۵۰۰ بعد یکهفته خوب نشده آزیترومایسین ۲۰۰ قرص مونته لوکاست شربت اکی ناکید باز چند روز خوب بود دیگه امروز باز شروع کرره استفراغ خلطی سرفه شدید آبریزش از استفراغ خلطیش میترسیم چیکار کنیم خانم دکتر همه جا تعطیله بیمارستانا کاری میتونن انجام بدن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



350
1402/06/24




